میلان با بریس لیائو دربی دلامادونینا را برد

به گزارش رکنا، در مهمترین دیدار از هفته پنجم سری آ ایتالیا موسوم به دربی دلامادونینا تیم آث میلان در ورزشگاه خانگی خود سن سیرو از همشهری خود اینتر پذیرایی کرد و در پایان و در یک دیدار سخت با برتری ۳ بر ۲ زمین را ترک کرد.

در ابتدا مارسلو بروزوویچ کروات در دقیقه (۲۱) افعی ها را از میزبان پیش انداخت اما خیلی زود و در دقیقه (۲۸) رافائل لیائو روی پاس گل ساندرو تونالی بازی را به تساوی کشاند تا ۲ تیم با تساوی یک بر یک به استقبال نیمه دوم بروند‌.

در نیمه دوم شاگردان پیولی کار را بهتر آغاز کردند و توانستند در دقایق (۵۴) و (۶۰) روی گلزنی اولیویه ژیرو و رافائل لیائو حساب کار را ۳ بر یک کنند. پس از این اتفاق سیمئونه اینزاگی با اضافه کردن ادین ژکو به بازی ترکیب تیم خود را هجومی تر کرد و این مهاجم بوسنیایی در دقیقه (۶۷) با گلزنی اختلاف را به یک گل کاهش داد تا بازی در دقایق پایانی با حساسیت بیشتری میان ۲ تیم پیگیری شود و در چند صحنه افعی ها تا آستانه بازکردن دروازه میلان پیش رفتند اما در این امر ناکام ماندند.

IMG-20220903-WA0062

در جدول رده بندی با این نتیجه تیم میلان با ۱۱ امتیاز به صورت موقت صدرنشین شد. در سوی مقابل هم اینتر با ۹ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 821911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟