مصاف هندبال نوجوانان ایران با کره‌جنوبی

به گزارش رکنا، تیم هندبال نوجوانان ایران در آخرین و حساس‌ترین مصاف خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در دیدار فینال مقابل کره‌جنوبی صف‌آرایی می‌کند تا تکلیف نهمین قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان آسیا مشخص شود.

تیم هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا با سه پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود مقابل کره‌جنوبی با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ تن به شکست دادند اما در ادامه و در دومین دیدار مقابل هند با نتیجه ۶۴ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند.

ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار خود با نتیجه ۳۵ بر ۲۳ ازبکستان را از پیش رو برداشتند و در چهارمین دیدار مرحله گروهی با ارائه یک نمایش فوق‌العاده مقابل بحرین میزبان که در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی رسید بود با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ پیروز شدند.

در سوی دیگر میدان تیم نوجوانان کره‌جنوبی قرار دارد که بدون شکست به فینال مسابقات قهرمانی آسیا رسیده است. کره‌جنوبی در نخستین دیدار خود با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ مقابل ایران به پیروزی رسید، در دومین دیدار ۳۹ بر ۲۲ برابر بحرین برنده شد، در سومین دیدار ۵۵ بر ۲۳ هند را شکست داد و در چهارمین و آخرین دیدار مرحله گروهی با نتیجه ۳۹ بر ۲۱ مقابل ازبکستان پیروز شد.

کره‌جنوبی در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۳ بر ۲۱ مقابل ژاپن پیروز شد و به دیدار فینال راه پیدا کرد.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران پیش از این با رسیدن به مرحله نیمه نهایی سهمیه مسابقات قهرمانی جهانی 2023 با کسب کرده بود.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 820580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟