پرکاس: تیم نفت در تمام دنیا هوادار دارد/ به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم

به گزارش رکنا، محمدرضا پرکاس سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم هوادار تهران، در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: این پیروزی را به تمام هواداران صنعت نفت در تمام دنیا تبریک می‌گویم چون می‌دانم این تیم در تمام دنیا هوادار دارد.  به هواداران صنعت نفت در خود آبادان تبریک میگویم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و سپس به مدیرعامل و عوامل فنی تیم.

او در ادامه افزود: در نیمه اول اگر تیمی چندین موقعیت در یک نیمه ایجاد کند، یعنی آن تیم بازی با بار فنی انجام داده است. ما در نیمه اول با کمترین ضربه به توپ بازی را چرخاندیم، و ما با توجه به آنالیزی که از تیم حریف داشتیم به بازیکنانمان گفته بودیم که با کمترین ضرب توپ را به محوطه جریمه حریف برسانند. در نیمه دوم تعویض‌هایی انجام دادیم، و تیم حریف هم درگیرانه بازی می‌کرد و باعث شد درگیری زیاد در زمین ایجاد شود. در نیمه دوم بازی روان‌تر شد، و ما ضربات بیشتری به توپ به محوطه جریمه حریف رسیدیم و هدفمان این بود که به بازی سرعت دهیم. این چیزی بود که ما از اول از بازیکنانمان خواسته بودیم. 3 امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم بود چون هفته قبل را باخته بودیم و جایگاهمان در جدول به این پیروزی نیاز داشت و با این پیروزی ما حداقل 4 یا 5 پله در جدول صعود می‌کنیم. بازی بعدی هم برای ما خیلی مهم است. بازی خارج از خانه است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه عنوان کرد: اگر از آبادان پیشنهاداتی داشته باشم قطعا دوست دارم در شهر خودم سرمربیگری کنم. مدیریت و فوتبال در آبادان پیشرفت کرده است. دیدگاه‌ها متفاوت شده است و امیدوارم دانش بین‌المللی‌ام را در فوتبال ایران استفاده کنم و باعث پیشرفت فوتبال شهر و کشورم شوم.

انتهای پیام/

کدخبر: 819096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟