دروازه‌بان آلمانی در راه منچستریونایتد

به گزارش رکنا، عملکرد داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی و باتجربه منچستریونایتد در شروع فصل جدید چندان خوب و مطمئن نبوده و دروازه او تنها در سه بازی هفت بار باز شده است. دین هندرسون، دیگر دروازه بان منچستریونایتد نیز در ابتدای فصل تابستان از این باشگاه جدا شد و نبود یک گزینه مطمئن برای داوید دخیا، به یکی از نگرانی های اریک تن هاخ در روزهای پایانی پنجره تابستانی تبدیل شده است.

در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل منچستریونایتد به جذب کوین تراپ، دروازه‌بان آلمانی و باتجربه فرانکفورت، در فصل تابستان منتشر شده است. این سنگربان در یک سال اخیر و در ترکیب باشگاه آلمانی نمایش درخشانی داشته و یکی از عوامل مهم موفقیت های فرانکفورت و کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا لقب گرفته است. حالا کوین تراپ با انتشار بیانیه ای کوتاه، رسما اعلام کرد که منچستریونایتد برای جذبش اقدام کرده و البته پاسخ او منفی بوده است. فرانکفورت در قرعه کشی امشب لیگ قهرمانان در سید یک قرار دارد، اما منچستریونایتد حتی جواز صعود به این مسابقات را نیز کسب نکرده است.

کوین تراپ گفت: "من یک پیشنهاد کتبی از منچستریونایتد، یکی از باشگاه های بزرگ جهان فوتبال، دریافت کردم و این خبر حقیقت دارد. اما دیروز به مسئولان هر دو باشگاه اطلاع دادم که تصمیم دارم در اینتراخت فرانکفورت بمانم."

انتهای پیام/

کدخبر: 818761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟