اظهار نظر پرکاس در مورد معترضین : آن‌ها کمتر از پنج نفر بودند / نمی‌شود گفت آن‌ها هوادار صنعت نفت هستند

به گزارش رکنا، «رضا پرکاس» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار گفت: دو هفته اول تا حدودی به نتایج دلخواهمان رسیدیم. البته در این جدول با یک برد و یک باخت می‌توانیم دو سه پله در جدول تغییر ایجاد کنیم.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: بعد از امتیازاتی که از دست دادیم یک سری تسهیلاتی گرفتیم. می‌خواهیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم. ما بازی هوادار و آلومینیوم را دیدیم و وقتی آلومینیوم را آنالیز می‌کردیم هوادار را هم ناخواسته مورد بررسی قرار دادیم. ضمن اینکه بازی هوادار و نفت مسجد سلیمان را هم بررسی کردیم. از این تیم اطلاعات داریم. آنالیزبازی بیشتر باید روی تفکرات سرمربی و بازیکنان حریف باشد. ممکن است در هر بازی تغییراتی در تیم‌ها ایجاد شود.

وی در مورد کیفیت بازیکنان جذب شده در تیم صنعت نفت اظهار داشت: دو بازیکن جدید جذب کردیم و کار جذب بازیکن خارجی هم انجام شده و می‌توانیم او را هم دراختیار داشته باشیم. «طالب ریکانی» که بازیکن مهمی است در اختیار داریم. طالب از قبل مصدومیتی داشت. کنار ما تمرین می‌کرد و تلاش کرد که به بازی‌ها برسد. نمی‌خواستم او را برای یک بازی فدا کنم تا مصدومیتش حادتر نشود. خوشبختانه اکنون برگشته است. او نقش بسیار مهمی در تیم ما دارد. دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر هم هستیم. با توجه به شرایط باشگاه می‌توانم بگویم به هارمونی مورد نظرمان در تیم خواهیم رسید.

وی افزود: از مدیریت پالایشگاه و پخش و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که برای تیم زحمت زیادی کشیدند. شرایط ورزشگاه نفت آبادان مهیا شده و دو هفته خارج از آبادان بازی داریم که فرصت مناسبی است تا زیباسازی بیرون ورزشگاه هم انجام شود.

پرکاس در مورد اینکه بعد از بازی با آلومینیوم برخی از هواداران آبادان نسبت به این باخت معترض بودند، گفت: آن‌ها کمتر از پنج نفر بودند نمی‌شود گفت آن‌ها هوادار صنعت نفت هستند. هوادار صنعت نفت 30، 40 هزار تماشاگر است و همچنین نفراتی که سراسر دنیا هستند که حتی برخی از آن‌ها که از آبادان به کشورهای دیگر رفتند آن‌ها نیز هوادار صنعت نفت آبادان هستند. هوادار حق دارد که دوست دارد تیمش موفق شود، اما اگر فکر کنیم که باید همه بازی‌ها را ببریم اینگونه نمی‌شود. در آن صورت اگر ما همه بازی‌ها را ببریم 85 امتیاز کسب می‌کنیم و برای قهرمانی می‌رویم که اینگونه نیست. تیم صنعت نفت برای قهرمانی بسته نشده است. هوادار احساساتش را بیان می‌کند و ما هم به آن احترام می‌گذاریم ولی نمی‌دانم که باید به هر هوادار جواب بدهیم. برخی یک شخص دیگر را می‌شنویم. برخی هم کادر دیگری را دوست دارند. اما من از هوادار می‌خواهم مجموعه را به صورت کلی ببینند. در حال حاضر در هفته دوم هستیم. در سه چهار فصل گذشته تیم ما نسبت به اکنون اختلاف زیادی نداشته‌ایم. شاید نتایج ما بهتر شده باشد. در مجموع هوادار حق دارد، هوادار دوست دارد و می‌خواهد همیشه خو شحال باشد ما هم تلاش می‌کنیم اما فوتبال است گاهی روی یک حادثه گل می‌خوریم یا یک روز بعد بازی می‌کنیم یا یک تیم تغییرات تاکتیکی شده که باید این مسائل را برطرف کند تا هوادار بیشتر انس بگیرد و رضایتش را بیشتر جلب کند.

وی در مورد شرایط باشگاه و اینکه به بازیکنان قبل از این مسابقه پولی پرداخت شده، اظهار داشت: در رابطه با بودجه باشگاه کاملا شفاف صحبت کرده است. ما و یکی دو سه تیم دیگر باید قوانین را مدنظر قرار بدهیم و باشگاه نسبت به تعهداتش پایبند است و کادرفنی، بازیکنان و باشگاه به تعهدات خود عمل خواهند کرد که این کادر دغدغه مالی نباید داشته باشند، اما در لیگ ایران همه تیم‌ها دغدغه مالی دارند به غیر از چهار تیم. مستقل از کارخانه یا شرکت استفاده می‌کنند، مابقی به نحوی درگیر مشکلات مالی هستند. بله قبل از بازی این مبلغ به بازیکنان پرداخت شد و این مسئله می‌تواند برای بازیکنان خوب باشد که شارژ مالی شدند و دغدغه فصول گذشته را نداشته باشیم و این دغدغه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 818686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟