افقری: رکوردهایم خیلی خوب نبود/ باید به مسابقات متعدد اعزام شویم

مهرشاد افقری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص سطح شنا بازی‌های کشورهای اسلامی و نتیجه خودش اظهار کرد: مسابقات در رشته شنا سطح بالایی داشت هر چند رکوردهای ثبت شده ما نسبت به دوره پیش در باکو پایین بود با این حال باز امکان گرفتن مدال وجود نداشت. شناگران کشور میزبان به دلیل شرایط میزبانی، با آمادگی بالایی در این رقابت‌ها حضور یافته بودند و نتیجه‌اش این شد در در تمام مواد به مدال رسیدند. ما هم تنها در ماده 100*4 متر امدادی به مدال برنز رسیدیم.

وی درباره اینکه آیا از رکوردهای ثبت‌شده خودش راضی بود یا خیر، گفت: رکوردهایی که در مواد 50 یا 100 متر به ثبت رساندم با 3 نفر اول فاصله داشت و از رکورد ملی هم پایین‌تر بود، امکان رسیدنم به مدال خیلی کم بود. در یک هفته‌ای که در آنجا بودم دچار بیماری دل درد شدم و همین اتفاق در کیفیت من تاثیر منفی گذاشت تا نتوانم خوب شنا نکنم. متاسفانه رکوردها و نتایجی که باید نتیجه می‌گرفتم حاصل نشد و از این بابت از مردم عزیزم عذرخواهی می‌کنم و انشاالله در مسابقات بعدی آن را جبران کنم. 

افقری درباره برنامه پیش‌رو خود گفت: باید روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در انتخابی تیم ملی برای جهانی ملبورن به آب بزنم. امیدوارم بتوانم با عملکردی خوب ورودی این مسابقات مهم را به دست بیاورم. البته اگر ورودی بیاورم باز بسته به تصمیم مربیان دارد با چه آمادگی در ملبورن حضور پیدا کنم. پس‌ از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان بالاترین سطح را دارد. تلاش می‌کنم تا در ملبورن عملکردی در خورشان شنای ایران داشته باشم.

وی در خصوص اینکه آیا از نظر حمایتی شرایط راضی‌کننده است یا خیر، اینطور پاسخ داد: متأسفانه اصلاً شاهد توجه مسئولان به خصوص مسئولان وزارت ورزش از نظر مالی نیستیم. در بسیاری از مواقع ما نیاز به تجهیزات مهم مسابقات دارند که در اختیارشأن نیست و فدراسیون هم به دلیل منابع مالی کم نمی‌تواند برای ما آن را فراهم کند. به نظرم امکانات هیچ فرقی با 4 سال گذشته نکرده و تنها مشکل عمده به عدم اعزام ما به مسابقات متعدد بر می‌گردد. زیرا باید در طول سال رقابت‌های متعددی انجام دهیم تا برای ما کسب تجربه شود.وضعیت شناگران در استخر آزادی مشخص است و نیاز به شرایط بهتری دارد. البته خوشبختانه خود فدراسیون برای این دوره از مسابقات حمایت مالی خوبی از ما انجام داد که واقعأ مثمرثمر بود و انشاالله این شرایط برای آینده تداوم بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 817598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟