حیدری: ساپینتو مرد اول این پیروزی است

  به گزارش رکنا، خسرو حیدری مربی تیم فوتبال استقلال در میکسدزون و پس از بازی با ملوان در مورد این دیدار گفت: ما مشکل اصلی‌مان این بود که هفته اول در زمین خودمان بازی کردیم و هواداران را نداشتیم و سوال من این است که در این چند روز چه اتفاقی رخ داد که یکهو در استادیوم باز شد و هواداران آمدند؟ نمی‌دانم. حق ما ضایع شد، امروز هم تیم ملوان بدون هوادارانش بازی کرد و این یک امتیاز خوب برای ما بود. ما یک بدنسازی خیلی سخت داشتیم و چون اول بازی بازیها سنگین و سخت است، طول کشید تا بازیکنان به شرایط ایده آل برسند.

وی افزود: خداراشکر می‌کنیم بعد از اینکه یک هیچ عقب افتادیم، با تغییرات آقای ساپینتو و تغییر سیستم، جواب گرفتیم و خیلی عالی بازی تمام شد.

او در مورد حضور و درخشش قایدی عنوان کرد: تیم ما واقعا بازی اول کامل نبود و چندتا از بچه‌ها داشتند به ما اضافه می‌شدند و دیدید که بازیکنان جدید مثل قایدی و محبی و دیگر بازیکنان مثل مهدی‌پور و حردانی همه عالی بودند. تیم ما هنوز کامل نشده و کافی رضایی نمی‌تواند فعلا بازی کند. من یک تشکر ویژه از هواداران دارم که بعد از باخت ما را حمایت کردند و وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود که برای قهرمانی بجنگیم.

حیدری درباره اعتراضش به حضور تماشاگران اظهار داشت: این‌ها مشکلاتی است که همیشه داریم. وقتی می‌گویید سامانه اوکی نیست و یکهو اوکی می‌شود، این جالب نیست. باید همه چیز مساوی باشد. امروز تیم ملوان هم می‌توانست تماشاگرانش را داشته باشد. این بازی اول به ما ضربه زد و اگر ما هواداران را داشتیم، آنطور نمی‌شد. به هر حال آن بازی تمام شده و از هواداران می‌خواهم آقای ساپینتو را حمایت کنند.

مربی استقلال اضافه کرد: ایشان از وقتی آمدند یک بدنسازی فوق حرفه‌ای انجام دادند. کمک‌های خوبی دارند و همچنین بدنساز خوب. تمرینات پرفشاری داشتیم و زمان نیاز است تا بچه‌ها سرحال شوند. آقای ساپینتو بازی 1-0 را عوض کرد و ما سالها در انزلی برنده نشده بودیم و فکر کنم یک رکوردی زدند بعد از این همه سال. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و هواداران وقت بدهند آقای ساپینتو لیگ ایران را بشناسند. او بعضی مواقع برنامه‌ریزی‌ها را می‌بیند هنگ می‌کند چون در اروپا این موارد همه چیز اوکی و نرمال است اما اینجا بعضی مواقع...

خسروی حیدری راجع به هیجان ساپینتو گفت: هیجان که باید بگوییم انگیزه دارد. وقتی بازیکنان حرارت و هیجان مربی را می‌بینند، انگیزه می‌گیرند. من خودم هیجانی شدم و دوست داشتم بازی کنم، بازیکنان داخل زمین هم این هیجان را دریافت کردند و همین هیجان باعث شد بازیکنان متوجه شدند باید بیشتر توان بگذارند تا ببریم.

او درباره قایدی اظهار داشت: مهدی قایدی کیفیتش را در استقلال قبلا نشان داده و فکر کنم دو روز است به تیم اضافه شده اما دیدیم که قلبش برای استقلال می‌زند. امیدوارم او را در جام جهانی ببینیم.

 

کدخبر: 816204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟