حذف شهرداری ارومیه و ورامین از لیگ برتر والیبال

به گزارش رکنا، در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است که پس از پیگیری‌های مکرر و تمدید فرصت تسویه حساب و ثبت قراردادهای لیگ برتر برای چندمین بار و به‌رغم ارسال نامه‌های مختلف به باشگاه‌های لیگ برتر، اقدامی از سوی دو باشگاه شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین در خصوص رفع مشکلات و تعیین تکلیف این تیم‌ها صورت نپذیرفت.

همان‌طور که کتبا به این دو باشگاه اعلام شده بود، ثبت نکردن هیچ قراردادی در سامانه ملی والیبال و تسویه حساب بدهی‌های پیشین به منزله انصراف بوده و سازمان لیگ با عنایت به تصمیم کمیته تعیین وضعیت، تصمیم به حذف امتیاز تیم‌داری این باشگاه‌ها در لیگ برتر گرفته است.

بنابراین در این راستا برای تعیین وضعیت لیگ برتر و انتخاب جایگزین این دو باشگاه، روز شنبه ۲۹ مرداد جلسه‌ای در کمیته تعیین وضعیت تشکیل می‌شود و در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار دل‌ها در سال ۱۴۰۰ (دوم آبان‌ تا ۲۳ اسفند) با برگزاری ۱۹۶ مسابقه پیگیری شد.

این رقابت‌ها فصل قبل با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید و پیکان تهران نایب قهرمان شد. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

انتهای پیام/

کدخبر: 816199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟