مطهری: می دانیم از بازی با سپاهان چه می خواهیم

به گزارش رکنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: ابتدا درگذشت برادر پژمان منتظری، بازیکن ارزنده تیم ملی را از طرف خودم، باشگاه نساجی و کادر فنی تیم به او تسلیت می‌گویم. دوست دارم این نشست را با کلمه «ما» شروع کنم، چون دیدار با سپاهان بازی ماست، نه من.

وی با بیان اینکه اتحاد در تیم نساجی اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: باید بازیکنان داخل زمین، روی نیمکت یا کسانی که با ما به اصفهان نیامده‌اند، با هم منسجم باشند و این اتحاد را در زمین نشان بدهیم. دیدار سپاهان با استقلال را خیلی خوب رصد و برنامه بسیار خوبی برای بازی با این تیم ترسیم کرده‌ایم. با تیمی قابل احترام بازی داریم و می‌دانیم از این مسابقه چه می‌خواهیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: این بازی‌های بزرگ، هدیه خداوند به بازیکنان ماست که خودشان را ثابت کنند. البته آنها پیش‌تر خودشان را با قهرمانی جام حذفی ثابت کرده‌اند، اما بازیکنان در این دیدارها می‌توانند خودشان را ثابت و بار دیگر به فوتبال ایران تحمیل کنند. تیم ما انگیزه بسیار بالایی دارد و آماده ارائه یک بازی قابل احترام هستیم. امیدوارم نتیجه بسیار خوبی بگیریم.

مطهری راجع به اینکه نساجی برای دومین هفته متوالی در ورزشگاه نقش جهان به میدان می‌رود و سپاهان برای اولین بار در لیگ بیست‌ودوم در این ورزشگاه بازی می‌کند، بیان کرد: هفته گذشته از مسئولان سپاهان تشکر کردم. ما شرایط میزبانی را نداشتیم و اگر هفته گذشته درباره ورزشگاه شورانگیز شهید وطنی قائمشهر صحبت می‌کردم، روحیه بچه‌ها اُفت می‌کرد. برای دومین هفته پیاپی در نقش جهان بازی می‌کنیم و نمی‌دانم این موضوع از خوش‌شانسی ماست یا بدشانسی ما.

وی درباره کادر فنی نساجی مازندران خاطر نشان کرد: من ایده‌آل‌گرا هستم و کادرم را با وسواس زیادی انتخاب کردم. اخلاقیات در وهله اول برای من اهمیت دارد. جواد منافی بازیکنی بزرگ بود و یک مربی قابل احترام است. نوشادی با استقلال قهرمان ایران شده است و 22 سال سابقه دارد. محمدرضا مهدوی نیز فردی باشخصیت است. سال‌ها به‌صورت متعهدانه دستیار مربیان بزرگی بوده‌ام و خدا به‌عنوان هدیه، کادری به من داده که مخلصانه در خدمت تیم هستند. همچنین هاروت آبراهامیان مربی دروازه‌بانان تیم هم کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد.

سرمربی نساجی با بیان اینکه سپاهان همیشه تیمی بزرگ بوده است، گفت: طبیعی است که از لحاظ توان مالی نمی‌توانیم با سپاهان رقابت کنیم. با این وجود، این موضوع دلیل نمی‌شود که گلایه کنم و بگویم پول نداریم. من نساجی را با دید باز انتخاب کردم و می‌توانیم قابل احترام باشیم. بازیکنان ما خیلی تاکتیک‌پذیر هستند و می‌توانیم آن خلأ را جبران کنیم. نساجی قبل از قهرمانی جام حذفی هم تاریخ بزرگی داشته است و ما می‌خواهیم تاریخ جدیدی برای نساجی بنویسیم. دوست داریم در فوتبال ایران بزرگی کنیم، اما براساس توانایی خودمان.

مطهری در مورد چالش باشگاه‌های لیگ برتری با صداوسیما برای دریافت حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: پخش تلویزیونی حق طبیعی تیم‌هاست. درآمد اصلی کشورهای صاحب فوتبال از حق پخش تلویزیونی است و امیدوارم تیم‌ها به حقوق خود برسند.

وی در واکنش به خبرنگاری که به اظهارات قبلی این مربی اشاره کرد و گفت دو طبقه از پنج طبقه ساختمان پرسپولیس (اشاره به قهرمانی‌های متوالی سرخپوشان) در حضور او رقم خورده است، خاطر نشان کرد: از شما تشکر می‌کنم که صحبت‌هایم را ریزبینانه دنبال کرده‌اید. من دوست ندارم درباره تیم قدیمی خودم صحبت کنم و بهترین‌ها را برای پرسپولیس آرزو می‌کنم. موفقیت نساجی تمام همّ و غمّ من است.

«سپاهان هفته گذشته دو گل به استقلال زد؛ از بازی با این تیم قدرتمند نگران نیستید؟»، مربی نساجی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: سپاهان تیمی قابل احترام است و ما آماده این چالش هستیم. دوست ندارم احساسات بازیکنانم با این سؤالات جریحه‌دار شود و چون سپاهان دو گل به استقلال زده، بچه‌ها فکر کنند چه خبر است. بارها گفته‌ام که با تمام وجود می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم بهترین‌ها را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 815943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟