درخشان: زیرساخت مناسب برای پرورش بازیکن نداریم/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار رکنا ورزشی در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل ذوب آهن و رویارویی این تیم مقابل فولاد در هفته دوم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بازی نسبتا خوبی در هفته اول مقابل ذوب آهن ارائه داد. با تمام احترامی که برای ذوب‌آهنی‌ها قائل هستم آن ها آمده بودند که فقط بازنده میدان نباشند، یک امتیاز برای آن ها ارزشمندتر بود. بی محابا بازی نکردند و بسته بازی می کردند و تلاش می کردند در ضد حملات به پرسپولیس ضربه بزنند‌. پس از اخراج بازیکن ذوب آهن آن ها کاملا به لاک دفاعی رفتند و تلاش کردند گل نخورند. در یکی دو موقعیت هم توانستند شانس گلزنی را از پرسپولیس بگیرند. پرسپولیس باید برنده این بازی می شد اما کمی بدشانسی گریبان گیر آنان شد. بازیکنان پرسپولیس به دلیل اینکه به تدریج از فشار بدنسازی خارج می شوند سرعت عمل‌شان پایین آمده است که طبیعی است.

وی افزود: بازی با فولاد دیدار نسبتا سخت تری است چرا که فولاد هم تیم بسیار خوبی است و تلاش می کند جزو مدعیان قهرمانی باشد. پرسپولیس باید هوشیارانه عمل کند، فولاد تیم بسیار خوبی است و بازی را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. امیدوارم سرخپوشان ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در رابطه با نقل و انتقالات این فصل سرخپوشان بیان کرد: پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی داشته است. لوکادیا بازیکن با کیفیتی است و سوابق خوبی دارد، ان شاا.. بتواند در پرسپولیس خوب جا بیفتد. هافبک ها باید بتوانند به خوبی او را تغذیه کرده و فرصت های مناسب برایش خلق کنند تا بتواند برای پرسپولیس گلزنی کند و خیال هواداران را در خط حمله راحت کند.

درخشان در واکنش به اختلاف ۱۲۰ میلیاردی در اسناد منتشر شده از قرارداد کادرفنی و بازیکنان سرخابی ها گفت: در هر صورت در فوتبال هزینه انجام می شود و نمی توان برای آن قیمت تعیین کرد. علت اینکه این صحبت ها مطرح می شود مسائل اقتصادی است و اینکه برای گرفتن بازیکن باکیفیت کارشناسی های لازم انجام نمی شود که این مسئله بسیار مهمی است و باید به آن توجه شود. قیمت گذاری روی بازیکن خیلی مهم است. مشکلی که وجود دارد این است که ما نمی توانیم زیرساخت هایمان را درست کنیم و در تیم های پایه بازیکن خوب بسازیم و به رده های بالاتر بدهیم و همین باعث می شود برای خرید بازیکن سراغ سایر تیم ها برویم. امسال هم چندین بازیکن خارجی به باشگاه هایمان اضافه شده  است متاسفانه باشگاه های ما این سازندگی را ندارند که بتوانند تعداد زیادی بازیکن به عنوان خروجی کار داشته باشند که کمتر هزینه کنند.

وی در پایان در خصوص مدعیان قهرمانی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: اول تیم پرسپولیس و پس از آن به ترتیب سپاهان، استقلال و فولاد را از مدعیان اصلی قهرمانی می دانم.

انتهای پیام/

کدخبر: 815602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟