آغاز مرحله دوم بلیط فروشی جام جهانی قطر

به گزارش رکنا، جهانی در سه مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی رقابت‌ها هواداران تیم ملی در داخل کشور می‌توانند جهت خرید آنلاین بلیت از طریق سامانه بلیت فروشی فدراسیون فوتبال اقدام نمایند.

خرید بلیت در سامانه ticket.ffiri.ir از ساعت ١٢ صبح روز چهارشنبه 26 مرداد آغاز خواهد شد.

شرایط خرید بلیت:

11- هر سرگروه در این فرآیند می‌تواند نسبت به انتخاب بلیت برای خود و حداکثر سه نفر همراه (مجموعا ٤ نفر در هر گروه) اقدام نماید.

2- بهای بلیت منطبق با نرخ مصوب فیفا بر اساس معادل تومانی قیمت روز ریال قطر بعلاوه ١٠% کارمزد(بر مبنای مجوز فیفا) دریافت می گردد و پس از تکمیل فرآیند و پرداخت وجه، پیامک تایید قطعی شدن خرید بلیت از سرشماره پیامکی ١٠٠٠٩٨٩٢ برای خریداران ارسال خواهد شد.

3- با توجه به اینکه خرید و فروش بلیت در بازار آزاد غیر قانونی است خرید بلیت اشخاص حقیقی به منزله اعلام آمادگی هر فرد جهت دریافت بلیت مسابقات جام جهانی تلقی می شود و امکان واگذاری بلیت به فرد دیگری وجود ندارد. بر این اساس فدراسیون فوتبال در قبال افراد یا شرکت، آژانس‌های مسافرتی یا اشخاصی که نسبت به خرید غیر مستقیم بلیت از فرد ثالث اقدام می کنند هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

4- سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال ایران مختص هواداران تیم ملی در داخل کشور است و علاقمندان به خرید بلیت بازی‌های تیم ملی در خارج از ایران می توانند با ثبت نام در سایت فیفا جهت تهیه بلیت اقدام نمایند.

5- با توجه به واگذاری قطعی بلیت‌های درخواست شده از فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و عدم امکان استرداد بلیت‌های دریافتی به فیفا، فروش بلیت به علاقمندان به صورت قطعی انجام خواهد شد و امکان استرداد بلیت در صورت انصراف وجود ندارد.

لازم به ذکر است فدراسیون فوتبال تنها در خصوص فروش بلیت‌های دریافتی به عنوان سهمیه فیفا در این سه مسابقه مسئولیت داشته و در مورد نحوه حضور علاقمندان در کشور قطر، بلیت پرواز و اقامت در این کشور مسئولیتی نخواهد داشت.

فدراسیون فوتبال تا کنون نسبت به ارائه و ارسال ووچر یا رمز بلیت‌های فروخته شده در مرحله اول بلیت فروشی(برندگان قرعه کشی) اقدام کرده که دریافت کنندگان می‌توانند ووچرهای دریافتی را طبق فیلم آموزشی منتشر شده در صفحه سایت رسمى و اینستاگرام فدراسیون و تیم ملی در سامانه "هیا کارت"www.hayya.qatar2022.qa ثبت کنند.

پس از پایان بلیت فروشی آنلاین که از 19 مرداد آغاز شد ووچرهای این مرحله نیز در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به تهیه بلیت جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در کلیه مراحل ثبت نام و خرید می‌توانند سوالات خود را به شماره‌های ٠٩٠١٣٥١٣١٦٦ و ٠٩٠١٣٥٨٩٨٠٨ در نرم افزار واتساپ همچنین آدرس ایمیل Ir-ticket2022@ffiri.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/

کدخبر: 815591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟