دیدار کامرانی‌فر با مسئولین دپارتمان داوری فیفا

به گزارش رکنا، رسمى فدراسیون فوتبال حسن کامرانى فر دبیرکل فدراسیون در ادامه نشست هاى مشترک با مسئولین فدراسیون جهانى فوتبال با اعضاى دپارتمان داورى همچنین مسئولین امور مالى فیفا دیدار و گفت و گو کرد.

فهرست داوران بین المللى فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلى ایران، دوره هاى آموزشى داورى همچنین راه اندازى VAR در ایران، شرکت هاى مورد تایید و آغاز آموزش داوران در پروژه کمک داور ویدیویى از جمله موضوعاتى بود که در این جلسه مورد بررسى قرار گرفت و مذاکرات مثبتى در این خصوص انجام شد.

کلودیو مسئول اجرایى دپارتمان داوران فیفا از مسئولین داورى جام هاى جهانى ٢٠١٠ و ٢٠١٤ در ادوارى که کامرانى فر نیز از نمایندگان داورى ایران در این ادوار از رقابت بود نیز در این نشست حضور داشت.

کامرانى فر همچنین در ادامه دیدارها و نشست هاى خودش با مسئولین بخش مالى فیفا نیز جلسه مشترکى را در خصوص راه هاى انتقال پول بلوکه شده فوتبال ایران و پروژه هاى عمرانى فدراسیون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار کرد و مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولین امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 815581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟