صعود 2 کماندار کشورمان به فینال/ 2 مدال کامپوند قطعی شد

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله حذفی تیراندازی باکمان کشورهای اسلامی درحالی برگزار شد که کمانداران کشورمان در ماده کامپوند به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج کمانداران کامپوند کشورمان به شرح زیر است:

*کامپوند مردان:

محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 145 بر 144 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف دیگر نماینده مالزی رفت و با نتیجه 145 بر 143 به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در نیمه‌نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه 149 بر 148 به پیروزی رسید. پالیزبان روز پنجشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده مالزی می‌رود.

امیر کاظم‌پور پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 144 بر 143 شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

محمد معدن‌دار در دور نخست به مصاف حریفی از عربستان رفت و با نتیجه 139 بر 132 به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه 143 بر 136 شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

*کامپوند بانوان:

گیسا بایبوردی پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه 144 بر 143 به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی صعود کرد. وی در نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه 144 بر 140 به پیروزی رسید و فینالیست شد. بایبوردی برای کسب مدال طلا روز پنجشنبه به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 815433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟