فریبا: هواداران استقلال نگران نباشند، تیم خوب می‌شود/ فدراسیون با بی‌لیاقتی باعث این اتفاقات شده است

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شراییط فنی این تیم مقابل سپاهان به خبرنگار رکناگفت:  بازی سختی بود و با اینکه سپاهان خوب یارگیری کرده بود، این استقلال بود که در نیمه اول سوار بازی بود و اگر در نیمه دوم کم آورد دلیلش این است که به قول ما فوتبالی‌ها بدن‌ها ول نکرده است. شما در جریان هستید که سپاهان 7یا8  روز نسبت به استقلال زودتر کار را شروع کرد و این باعث شد که بدنسازی این تیم ول کرده و در نیمه‌دوم خوب باشند. استقلال با اضافه شدن 4 بازیکن جدید خود مطمئنا در ادامه لیگ بهتر خواهد شد و به نظر من هفته سوم شرایط برای استقلال ایده‌آل خواهد شد.هوادران نگران نباشند و خیلی در فضای مجازی نسبت به ساگینتو واکنش نشاان ندهند.و نگویند که سیستم او با سیستم فرهاد مجیدی فرق دارد.

وی ادامه داد: اگر ساپینتو در کنغرانس خبری بعد از بازی می‌گوید: باخت برای من مهم نیست و به آن فکر نمی‌کنم منظورش این است که برنامه خودش را دارد و کمی با برنامه مجیدی فرق دارد.هر مربی به نظر من ساختار خودش را دارد و برنامه و شرایط تیمی و تمرینی خود را دنبال می‌کند.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: تیم‌ملی در وضعیت اسفناکی قرار دارد و باعث و بانی این شرایط هم بدون شک فدراسیون است. الان وضعیت تیم‌ملی مانند چینی چند تیکه‌ای است که به هم پیوند خورده و اگر ادامه هم دهد جای این ضربات و تیکه ها روی آن مانده و دوستان در فکر مدیریت انتخابات پیش رو هستند که اگر فلان رییس بیاید مربی تیم‌ملی هم تغییر خواهد کرد. یک تعداد بازیکن که می‌دانم از کجا هم حمایت می‌شوند از این مربی یعنی اسکوچیچ خوششان نمی آید و فدراسیون هم به وقت خود حمایت نکرد و این باعث شده که هرکسی ساز خود را بزند زمان ما کسی جرات نمی‌کرد به حشمت‌خان و یا حسن حبیبی حرف بزند و در کار او دخالت کند و این بی لیاقتی فدراسیون را می‌رساند. من از اسکوچیچ دفاع نمی‌کنم ولی اگر الان مربی تیم ملی هست باید همه از او حرف شنوی داشته باشند. باید ازاین تیم حمایت شود تا در فاصله کم تا جام‌جهانی بیشتر از این به حاشیه نرویم. فدراسیون بداند اگر این تیم به دور دوم جام‌جهانی برود از لحاظ مالی کلی به نفع این تیم است و دیگر فوتبال امروز واقعا صنعت است.

انتهای پیام/

کدخبر: 815291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟