ورزشگاه تختی میزبان بازی‌های صنعت‌نفت

به گزارش رکنا، هفته دوم رقابت های لیگ برتر از روز پنج شنبه آغاز می شود که تیم فوتبال صنعت نفت روز جمعه در آبادان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. روز گذشته اخباری درباره ابهام درخصوص برگزاری این مسابقه در استادیوم تختی آبادان مطرح شده بود که باعث برخی گمانه زنی ها شد.

در خبرها آمده بود که ورزشگاه تختی آبادان همچنان در جایگاه ویژه خود شاهد تعمیرات و اصلاح در استحکام است و در صورتی که پیمانکار این عملیات نتواند این بخش از ورزشگاه را که در بر گیرنده میهمانان، دوربین‌های صداوسیما و جایگاه خبرنگاران است، مهیا کند، نفتی‌ها نمی‌توانند در آبادان از آلومینیوم پذیرایی کنند.

همچنین عنوان شده بود که باشگاه صنعت نفت در صدد است تا ورزشگاه شهدای فولاد را برای این بازی در اختیار گیرد که اکنون مدیرعامل آبادانی ها مدعی شده با آماده شدن ورزشگاه تختی آبادان، بازی های تیم صنعت نفت در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

جهانگیر کی شمس با تقدیر از تسریع در روند آماده سازی ورزشگاه تختی توسط پالایشگاه آبادان اظهار کرد: با دلسوزی و پشتکار حکیم قیم مدیرعامل پالایشگاه  آبادان و مدیر عملیات غیر صنعتی، ورزشگاه تختی آماده میزبانی مسابقات تیم صنعت نفت در لیگ برتر شد.

وی افزود: با توجه به زمان اندکی که برای آماده سازی ورزشگاه بود، با درایت و مدیریت پالایشگاه عملیات بازسازی به صورت سه شیفت در روز انجام شد که این نشان از تعهد به شهر توسط مدیریت پالایشگاه است.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: ساختمان مرکزی ورزشگاه که مشکلاتی داشت بازسازی اساسی شد. اکنون ورزشگاه تختی آبادان آماده میزبانی از بازی های لیگ برتر است که در صورت موافقت سازمان لیگ، بازی روز جمعه صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 815276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟