پاسخ منفی کاتالان‌ها به پیشنهاد نخست چلسی برای اوبامیانگ ؛ بارسا  25میلیون یورو می‌خواهد!

به گزارش رکنا، هنوز 2 هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 باقی‌مانده و بارسلونا در حال برنامه‌ریزی برای انجام چند حرکت بزرگ قبل از بسته شدن پنجره تابستانی است.

آبی‌اناری‌ها با وجود چند خرید خوب، همچنان در حال برنامه‌ریزی برای آوردن یک بازیکن دیگر یعنی برناردو سیلوا، فوق ستاره منچسترسیتی هستند. به نظر می‌رسد که این بازیکن27 ساله به نوبه خود مشتاق پیوستن به بلوگرانا است و به نظر می‌رسد روز گذشته (شنبه) پس از پیروزی در لیگ برتر مقابل AFC بورنموث در ورزشگاه اتحاد، با هواداران سیتی خداحافظی کرد.

با این حال، با توجه به وضعیت مالی بارسلونا، تامین مالی انتقال این بازیکن ملی‌پوش پرتغالی ممکن است دشوار باشد. در واقع، کاتالان‌ها امیدوار بودند که فرانکی دی‌یانگ را به فورش برسانند از وجوه حاصل از فروش او برای سرمایه‌گذاری در خرید سیلوا استفاده کنند. اما ملی پوش هلندی حاضر به ترک نیوکمپ نیست که می‌تواند بارسا را ​​مجبور به بررسی گزینه‌های جایگزین کند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، یکی از گزینه‌هایی که غول‌های کاتالان در نظر دارند، فروش پیر امریک اوبامیانگ است.

قاتل 33 ساله گابنی علاقه جدی غول‌های لیگ برتر از جمله چلسی را به خود جلب کرده است، چرا که آن‌ها به شدت به دنبال اضافه کردن شماره 9 جدید به فهرست خود هستند. توماس توخل مشتاق دیدار مجدد با اوبامیانگ است، زیرا در گذشته در بوروسیا دورتموند با او کار کرده است.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، کاپیتان اسبق آرسنال را بخش مهمی از برنامه‌های خود می‌داند و می‌خواهد او را در باشگاه نگه دارد. با این حال، این موضع ممکن است تغییر کند زیرا آن‌ها به دنبال راه‌هایی برای تامین مالی انتقال سیلوا به نیوکمپ هستند.

گفته می‌شود بارسلونا مبلغی در حدود 25 میلیون یورو برای اوبامیانگ می‌خواهد که تا حدودی به آن‌ها در خرید فوق ستاره منچسترسیتی کمک می‌کند. از این‌رو بارسلونا پیشنهاد اول چلسی به ارزش 14 میلیون یورو برای اوبامیانگ را رد کرد، زیرا بارسلونا حداقل 25میلیون یورو برای فروش او می‌خواهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 814539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟