بازی های کشورهای اسلامی؛ کاپیتان تکواندوی بانوان نقره‌ای شد

به گزارش رکنا، پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه در حالی به میزبانی شهر قونیه پیگیری می شود که در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در ۲ بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

اکرم خدابنده نماینده وزن ۷۳+ کیلوم گرم تیم ملی تکواندو بانوان با شکست نا فیا نماینده تیم ملی ترکیه به فینال پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه راه یافت.

خدا بنده طی ۲ رانده مبارزه بر حریف خود مسلط بود تا به عنوان سومین فینالیست امروز لقب بگیرد. وی در فینال این مسابقات به مصاف نماینده ازبکستان رفت و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اسیپووا ازبکستانی تمام شد و خدابنده به مدال نقره بسنده کرد.

برای تیم ملی تکواندو مردان و بانوان کشورمان تا این لحظه، امیرمحمد بخشی، ناهید کیانی، حسین لطفی و علی احمدی 4 مدال طلا، غزل سلطانی، زینب اسماعیلی، سیده نرگس میرنوراللهی و اکرم خدابنده 4 نشان نقره، مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، محمدصادق دهقانی و نسترن ولی زاده هم 4 مدال برنز برای تیم ملی تکواندو کسب کرده‌اند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 813794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟