استرلینگ: حضورم در چلسی بهترین تصمیم بود/ دوست‎دارم به تیمم کمک کنم

به گزارش رکنا، رحیم استرلینگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در چلسی مسائلی را به شرح زیر مطرح کرد:

در مورد پیوستن به چلسی:

فقط حس کردم به دلایل مختلف زمان بازی من در ترکیب منچسترسیتی محدودتر شده و نمی‌توانستم وقت تلف کنم و برا همین دلیل چالش جدیدی برای من به وجود آمد. از 17 سالگی به طور مداوم بازی می‌کنم. وقتی کسی به اوج سنش می‌رسد و بازی نکند چیزی نیست که بتوانم آن را کنم. با توجه به گزینه‌هایی که داشتم فقط یک تیم بود که انگار برای من و اهدافم ساخته شده همچنین از نظر خانواده و جهت‌دهی باشگاه هم برای من کاملا منطقی بود. چلسی تیمی است که نشان داده همیشه رقابت می‌کند و بهتر می‌شود پس بنابراین تصمیمم منطقی بود. به دلیل اینکه این فرصت را دارم تا استعدادم را نشان بدهم بسیار هیجان‌زده هستم. من سنم بیشتر شده و می‌دانم خارج از زمین و همچنین در رختکن چطور برخورد کنم. دوست‌دارم چیزهای بیشتری از خودم ببینم و به تیم کمک کنم.

*در مورد دوران بازیگری:

ماجراجویی من از لیورپول و بعدش منچسترسیتی آغاز و باعث شد به رویاهام برسم. حالا بازگشت به لندن به عنوان یک فرد بالغ چیزی است که به راحتی می‌توانم قبول کنم. حس می‌کنم بهترین زمان ممکن برای یک چالش جدید بود.

*در مورد پست خود در چلسی:

پست اصلی من وینگر است و بعضی وقت‌ها از شناوری این پست و گرفتن توپ لذت می‌برم. من وقتی بتوانم در بازی موثر باشم خودم را قضاوت می‌کنم.

*در مورد دیدار مقابل تاتنهام:

چند بازی اول برای ما دشوار و این جایی است که می‌توانیم خودمان را آزمایش کنیم.

*در مورد ترک سیتی:

از آنجایی که زمان بازی من در آنجا محدود شد و من هم 27 سالم است تصمیم به ترک سیتی گرفتم. می‌دانم چه کارهایی می‌توانم انجام بدهم و بنابراین نمی‌توانستم چیز کمتری را قبول کنم. مهم نیست سن ما چه قدر باشد بلکه من همیشه تلاش می‌کنم بازیکنان جوان را پرورش بدهم. شما همیشه به محیطی نیاز دارید تا آن‌ها شکوفا باشند و این موضوع باعث می‌شود جو تیم آرام باشد. از آنجایی که ساکن لندن بودم این جا را به خوبی می‌شناسم که همه آن‌ها آدم‌های خوبی هستند و این موضوع باعث می‌شود که انتقالم به اینجا راحت‌تر باشد.

*در مورد پیش فصل:

پیش فصل در زمینه کسب نتیجه و چیزی که مربی می‌خواست بالا پایین داشت البته پیش فصل بازی واقعی نیست و ما تلاش می‌کنیم تیم را خوب بسازیم. انرژی و اتحاد وقتی به داخل زمین می‌روید مهم‌ترین مسئله است و من کاملأ به تیم خوشبین هستم.

*در مورد توخل:

او با من رو راست بود. او می‌خواست مستقیم بازی و از عقب باعث ایجاد خطر کنم. مهم‌ترین مسئله نحوه حمله به محوطه جریمه است چون ما مدافعینی داریم که او می‌خواست همراه با آن‌ها نکات بیشتری از تیم ببیند.

انتهای پیام/

کدخبر: 813469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟