برنامه روز سوم کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی

به گزارش رکنا، روز سوم پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در شرایطی در قونیه ترکیه آغاز می شود که کاروان کشورمان با کسب 9 مدال طلا، 13 نقره و 7 برنز، همچنان در رده دوم و پس از ترکیه ای قرار دارد که 22 مدال طلا به دست آورده است. قزاقستان نیز با 6 طلا، 1 نقره و 8 برنز در رده سوم جدول توزیع مدال ها  قرار دارد. ورزشکاران کشورمان امروز، بیستم مردادماه، در 11 رشته کشتی آزاد، تکواندو، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، تیراندازی، تیراندازی با کمان، شنا، والیبال، هندبال، دو و میدانی و ژیمناستیک، با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

*کشتی آزاد

روز دوم رقابت های کشتی آزاد از ظهر امروز و با برگزاری 5 وزن دوم کشتی آزاد پیگیری خواهد شد و مجید داستان، حسین ابوذری، علی سوادکوهی، احمد بذری و مهدی هاشمی به روی تشک خواهند رفت.

*تکواندو

١١:٠٠: در ادامه رقابتهای تکواندو بازیهای کشورهای اسلامی زهرا پور اسماعیل نماینده وزن منهای ۷۳ کیلو گرم بانوان با باخت برابر حریف ترکیه از دور رقابت‌ها حذف شد.

١١:١١: مهران برخورداری نماینده وزنه منهای ۸۰ کیلو تکواندو پس از برد در راند اول با نتیجه ۹بر ۳ و برد ۱۱بر ۴ در راند دوم در مجموع برنده این مسابقه شد تا در ادامه با نماینده قزاقستان روبرو می شود.

*تنیس روی میز

مسابقات بخش تیمی تنیس روی میز امروز به پایان خواهد رسید و تیم‌های مردان و زنان کشورمان برای کسب مدال به مصاف رقبای خود می‌روند.

*دوچرخه سواری

در نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری جاده، رکاب زنان کشورمان در ماده تایم‌تریل انفرادی شرکت خواهند کرد.

*تیراندازی

روز دوم و پایانی ماده تراپ برگزار خواهد شد و دو نماینده کشورمان پشت خط آتش قرار خواهند گرفت.

*تیراندازی با کمان

رقابت‌های مرحله حذفی بخش‌های مختلف پارا تیراندازی با کمان امروز برگزار خواهد شد و 11 کماندار کشورمان نیز در مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت.

*شنا

در روز پنجم و پایانی رقابت‌های پارا شنا، شناگران کشورمان در دو ماده 100 متر آزاد و 150 متر مختلط انفرادی به آب خواهند زد.

*والیبال

تیم ملی والیبال مردان ایران که در نخستین مسابقه خود موفق شد قطر را با نتیجه 3 بر صفر از پیش روی بردارد، ظهر امروز و در دومین بازی خود در مقابل تیم پاکستان قرار خواهد گرفت.

*هندبال

در روز پایانی مرحله گروهی هندبال بانوان، ملی‌پوشان ایران به مصاف تیم آذربایجان خواهند رفت که با توجه به حاضر نشدن کامرون در بازی نخست برابر آذربایجان و ثبت نتیجه 10 بر صفر به سود این تیم و نیز شکست ایران برابر کامرون با 13 گل اختلاف، هندبالیست‌های کشورمان برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی، نیاز به پیروزی با حداقل 12 گل اختلاف خواهند داشت.

*دو و میدانی

در چهارمین روز از رقابت‌های دو و میدانی، نمایندگان کشورمان برای شرکت در چهار ماده پرتاب چکش، پرتاب دیسک، 200 متر و 1500 متر، بر روی پیست حاضر خواهند شد.

*ژیمناستیک

ژیمناست‌های کشورمان، عصر امروز و در رقابت فینال وسایل مختلف به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

کدخبر: 813339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟