چلسی در حال تدارک پیشنهاد برای خرید اوبامیانگ

به گزارش رکنا، در حالی که بارسلونا در پرتو بحران مالی برای ثبت خریدهای جدید خود تلاش می‌کند، چلسی آماده است تا از فرصت خود برای جذب چند بازیکن این باشگاه استفاده کند.

یکی از بازیکنانی که در رادار غول‌ لیگ برتر قرار گرفته شده، پیر امریک اوبامیانگ است. مهاجم بارسلونا در حال حاضر در لیست اهداف توماس توخل قرار دارد، زیرا او به دنبال تقویت گزینه‌های خود در خط حمله است.

طبق گزارش تلگراف، چلسی حتی در حال بررسی پیشنهاد جدیدی برای اوبامیانگ است که در گذشته با توخل در دورتموند همکاری داشته است.

در واقع، اوبامیانگ در دوران زیر نظر توخل، خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا معرفی کرد. او در 95 بازی، 79 گل به ثمر رساند.

اوبامیانگ در لیگ برتر نیز رکورد بسیار خوبی داشت، او در مجموع در 163 بازی برای توپچی‌ها 92 گل به ثمر رساند. حتی در بارسلونا، این ملی‌پوش گابنی در 23 بازی رقابتی 13 گل به ثمر رسانده است.

این گزارش حاکی از آن است که اوبامیانگ از زندگی خود در بارسلونا راضی است. اما او آماده است تا پیشنهادات سایر باشگاه‌ها را هم در نظر بگیرد.

البته خود بارسا چندان مشتاق به فروش ستاره خود نیست، اما با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی‌شان، ممکن است مجبور شوند پیشنهادات دیگر را هم در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

کدخبر: 813160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟