جوادی: روزهای خوبی در انتظار وزنه‌برداری است/ در قونیه به وزنه 209 کیلوگرمی حمله می‌کنم

مصطفی جوادی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط آمادگی‌اش پیش از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی اظهار کرد: خداراشکر شرایطم خوب است البته تلاش دارم تا پیش از اعزام آمادگی بدنی‌ام را به حد لازم قبل از مسابقه‌ام برسانم تا بتوانم در آنجا وزنه‌های خوبی را بر جای بگذارم.

وی درباره مدیریت فدراسیون و اینکه آیا شرایط بهتر از قبل شده است یا خیر، گفت: حقیقت امر این است اگر چه انوشیروانی به همراه سلیمی و همچنین کوروش باقری و مقامی به تازگی روی کار آمده‌اند اما شرایط بهتر از قبل شده و این نوید بخش اتفاقات بهتری برای ما است. خوشبختانه شرایط کم کم به ایده آل‌هایی که ما توقع داریم در حال نزدیک شدن است زیرا واقعا مسئولان فدراسیون سخت در تلاشند تا بتوانند این رشته را دوباره به روزهای خوبش بازگردانند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری درباره شکستن رکورد دوضرب دنیا در تمرینات به صورت غیر رسمی اینطور توضیح داد: من سال گذشته هم توانسته بودم رکورد ۲۰۸ کیلوگرم را بالای سر ببرم و تمام هدفم این بود تا بتوانم به اوج آمادگی برسم و به رکورد دوضرب دنیا حمله کنم و خیلی خوشحالم در روز رکوردگیری این امر برایم محقق شد. روز مسابقه‌ام اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود می‌خواهم به وزنه ۲۰۹ کیلوگرم حمله کنم و این رکورد را به نام ایران ثبت کنم.

جوادی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه کادرفنی برای آن‌ها اینطور گفت: خوشبختانه در این مدت کادرفنی با برنامه‌ریزی خوبی که داشته‌اند، به ما کمک کرده‌اند تا به آن آمادگی که مد نظر ما  خود کادرفنی است برسیم. ما از عملکرد کادرفنی در این مدت کوتاه راضی هستیم و امیدوارم در رو  مسابقه هم بتوانیم با ثبت وزنه‌های خوب و همچنین با مدال‌هایی که کسب می‌کنیم، خستگی آن‌ها را از بین ببریم.

وی در مورد اینکه چه شناختی از رقبای خود دارد، گفت: وزنه برداران ازبکستان، ترکمنستان به همراه قزاقستان از اصلی‌ترین رقبای من در قونیه هستند و امیدوارم همانطور که در گذشته اجازه عرض اندام به آن ها ندادم این بار هم موفق به تحقق این امر مهم شوم. البته از دیگر رقبایم اطلاعی ندارم که با چه شرایطی به آنجا می‌آیند اما اکثر رقبای اصلی من ورزشکاران اروپایی هستند که در این مسابقات حضور ندارند.

ملی پوش وزنه برداری در پاسخ به این سوال که چه زمانی به رکورد یک‌ضرب دنیا حمله خواهد کرد، اینطور پاسخ داد: رکورد یک‌ضرب دنیا با وزنه ۱۷۵ کیلوگرم در اختیار یک ورزشکار چینی است که متاسفانه من نتوانستم به آن حد نصاب برسم. البته تمام تلاشم بر این است تا بتوانم یک رکورد خوبی بر جای بگذارم و در فرصت دیگری به این رکورد هم حمله کنم.

جوادی در پایان گفت: در این مدت مسئولان فدراسیون به همراه کادرفنی و از همه مهمتر خود خانواده‌ام تمام سختی‌ها را به جان خریده‌اند تا من هیچ مشکلی را احساس نکنم و ان‌شاالله با کسب یک مدال خوشرنگ جواب زحمات این عزیزان را جبران کنم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 811685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟