ستاری: بی‌تجربگی بازیکنان شمشیر دولبه است/ حسین‌خانی شوق زیادی برای مربیگری در لیگ دارد

«محمدستاری» مدافع تیم فوتبال مس کرمان درگفت‌وگو با خبرنگار رکنا درخصوص پیوستن به این تیم و جدایی از هوادارتهران اظهار داشت: سال گذشته از لحاظ فوتبالی، فنی و نزدیک بودن به خانواده سال بسیار خوبی برایم بود، ولی از لحاظ مالی اصلا تعریفی نداشت. شرایط تیم فوتبال هوادار به لحاظ مالی فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد. پس از اتمام لیگ به اتفاق بازیکنان دیگر برای تمدید قرارداد به باشگاه رفتیم ولی متاسفانه شرایط مالی ما با باشگاه هم‌خوانی نداشت درنهایت هم تصمیم به جدایی گرفتیم. بعد از آن با توجه به صحبت‌هایی که با آقای حسین‌خانی داشتم به مس کرمان پیوستم و خیلی از این انتخابم راضی هستم. مس کرمان باشگاه باامکانات و خوبی است و پیشینه آسیایی شدن هم دارد. علاوه براین چون سابقه بازی کردن در تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر را در هوادار کسب کردم، می‌دانم که مس کار آسانی ندارد تا بخواهد جا بیفتد بازیکنان به آمادگی لازم دست پیدا کنند کمی زمان می‌برد ولی با این حال خیلی به موفقیت تیم امیدوار هستم.

وی درمورد شرایط تیم فوتبال مس کرمان گفت: بدون اغراق میگویم که جو تیم عالی است. تمریناتمان را مدت 3_4  هفته است که آغاز کردیم. یک بازی دوستانه هم مقابل گل‌گهر داشتیم. یک اردوی 9 روزه با تمرینات عالی درتهران برگزاری کردیم. خوشبختانه اقای حسین‌خانی کلیه اسکلت، شاکله تیم فصل گذشته را حفظ کردند. البته ناگفته نماند بیشتر بازیکنان ما سابقه بازی درلیگ برتر را ندارند این می‌تواند یک شمشیردولبه باشد. ولی باتوجه به شرایطی که از نزدیک شاهد آن هستم با توجه به کسب 4 سهمیه لیگ برتری تیم، بازیکنان خارجی و ایرانی جدیدی که قرار است به تیم اضافه شوند خیلی به موفقیت مس امیدوارم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

مدافع تیم فوتبال مس کرمان در مورد همکاری با «فرزاد حسین‌خانی» گفت: به هرحال اولین تجربه مربیگری آقا فرزاد در لیگ برتر است. قشنگ به عینه مشخص است که او انگیزه و شوق بسیار زیادی برای شروع لیگ و این تجربه جدید دارد. با توجه به اینکه تیم مس با مربیگری او با هزینه به مراتب کمتر از سایر تیم‌های دیگر راهی لیگ برتر شده است میتواند نتایج خوبی کسب کند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 811583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟