حضور خانمحمدی و امیری در تمرین امروز سرخ‌پوشان

پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و آخرین شرایط و برنامه‌های تیم را به بازیکنان منتقل کرد.

 

تمرین امروز شامل بخش‌های مختلفی از جمله؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، مینی فوتبال و در پایان هم فوتبال درون تیمی بود.

 

حامد پاکدل اختصاصی تمرین کرد و دویدن دور زمین را شروع کرد. وحید امیری هم در تمرین امروز حاضر شد و با بازیکنان به خوش و بش پرداخت. سرخپوشان پیگیر شرایط و وضعیت او بودند و دقایقی با او به صحبت پرداختند.

 

تمرین امروز سنگین بود و ۹۰ دقیقه به طول انجامید اما با این حال، بازیکنان با شادابی و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف تمرین حاضر بودند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در یک دیدار دوستانه مقابل سایپا به میدان خواهد رفت و به همین منظور، سرخپوشان فردا (جمعه) بعد از تمرین به اردو می‌روند.

 

حسن خانمحمدی بازیکن اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و پس از دیدار و گفتگو با یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی، خاطرات زمان بازیگری با یکدیگر را تازه کردند و از سوی کادر فنی یک پیراهن پرسپولیس به رسم یادبود به این پیشکسوت ارزنده اهدا شد.

 

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 811452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟