محرومیت یکماهه مربی به دلیل معاونت در عدم حضور در زمین مسابقه!

به گزارش رکنا، آرای کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

*دیدار تیمهای شهرداری فومن و علوی خرمدره که قرار بود روز 6 تیرماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم شهرداری فومن برگزار نشد. تیم شهرداری فومن سه بر صفر بازنده اعلام شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

علی نصر پاک، سرمربی تیم شهرداری فومن به دلیل معاونت در عدم حضور تیم در زمین بازی به یک ماه از فعالیتهای فوتبال محروم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم های سردار بوکان و شهرداری فومن برگزار و از سوی محمدرضا سلطانی، سرپرست تیم سردار بوکان، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

رضا صادقی، بازیکن تیم شهرداری فومن نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم شهرداری فومن به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*تیم اتحاد کامیاران به دلیل عدم حضور برابر تیم پانیک گیلان، سه بر صفر بازنده اعلام شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

کدخبر: 811365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟