آغاز مذاکرات مستقیم چلسی با بارسلونا برای دی‌یانگ

به گزارش رکنا، طبق گزارش اتلتیک، چلسی بیش از 50 میلیون پوند برای مدافع چپ مارک کوکورلا پیشنهاد داده و همچنین در حال مذاکره مستقیم با بارسلونا برای جذب فرنکی دی‌یانگ هافبک است.

برایتون پیشنهاد برای Cucurella را نپذیرفته است زیرا آن‌ها به دنبال هزینه بالاتر و جایگزینی هستند و Levi Colwill از چلسی نامزد مورد نظر آن‌ها در معامله‌ای جداگانه است.

در استمفورد بریج این اطمینان وجود دارد که پس از مذاکرات سه‌شنبه شب، قرارداد برای کوکورلا، ملی‌پوش اسپانیایی تکمیل خواهد شد. البته کوکورلا نیز هدف منچسترسیتی بود، اما قهرمان فعلی لیگ برتر تمایلی به برآورده کردن ارزش برایتون نداشت.

آنها در مورد این بازیکن 25 ساله با بارسلونا صحبت می‌کنند و به انجام این معامله خوشبین هستند. یونایتد پیش از این به توافقی 85 میلیون یورویی بین باشگاه به باشگاه برای دی یونگ رسیده بود اما ملی‌پوش هلندی هنوز تصمیمی نگرفته است.

چلسی در تابستان امسال با به خدمت گرفتن کالیدو کولیبالی مدافع میانی از ناپولی و رحیم استرلینگ، وینگر منچسترسیتی، تیم خود را تقویت کرده است، در حالی که قرار است کارنی چوکوومکا هافبک استون ویلا و همچنین گابریل اسلونینا دروازه‌بان شیکاگو فایر را هم به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 810892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟