به گزارش رکنا، سامان فلاح درمورد انصراف تیم فوتبال امید از حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: شرایط ما نسبتا خوب بود اما برخی باشگاه‌ها همکاری نکرده و بازیکنان خود را به تیم امید ندادند. در این اردو فقط ۱۵_۱۶ بازیکن حضور داشتند و دو تیم کامل هم نیستیم که بخواهیم با هم درون تیمی بازی کنیم. اگر با این وضعیت که در کل هفت نفر در کادر بودند و پزشک، ماساژور و مدیر رسانه ای نداشتیم به این مسابقات اعزام می‌شدیم، شرایط بسیار سخت می شد.

وی افزود : قرار نبود در مسابقات پزشک داشته باشیم  و اگر یک بازیکن مصدوم می‌شد، همه چیز زیر سوال می‌رفت.  کادرفنی صلاح دید به این مسابقات نرویم.

کاپیتان تیم امید درباره آشفتگی شرایط این تیم، عنوان کرد: تیمی که هدف و برنامه ریزی اش رفتن به المپیک است نباید این شرایط را داشته باشد. باید وضعیت خیلی بهتر شود. باشگاه‌ها باید همکاری کرده و بازیکنان خود را به تیم ملی امید برسانند. برای رسیدن به المپیک پس از گذشت پنج دهه باید برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

فلاح اضافه کرد: اگر با این شرایط فعلی پیش برویم‌ کارمان خیلی سخت خواهد بود. قرار بود در بازی های کشورهای اسلامی یک روز در میان بازی کنیم اما ماساژور و پزشک نداشتیم.

وی درخصوص وضعیتی که برای بازیکنان تیم امید در زمان خروج از هتل رخ داد، گفت: ما منتظر بودیم تا پس از دریافت مدارک مان از هتل خارج شویم.

مدافع تیم امید درباره نگرانی مهدوی کیا از شرایط تیمش، پاسخ داد: مهدوی کیا حق دارد زیرا خیلی تنها است و تمام فشارها نیز روی دوش او است. امیدوارم اوضاع سر و سامان بگیرد تا با المپیکی شدن یک شگفتی رقم بزنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 810270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟