بازدید ساپینتو از ورزشگاه آزادی

به گزارش رکنا، با پایان اردوی ترکیه و برگزاری چند بازی دوستانه، استقلالی ها به ایران بازگشتند و از روز گذشته نیز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفتند تا برای حضور در رقابت های لیگ برتر در فصل جدید، آماده شوند

استقلالی ها چند روزی را در نوبت بودند تا راهی مرکز پزشکی ایفمارک شده و تست های مورد نظر را در این مکان پشت سر بگذارند و لیگ بیست و دوم را آغاز کنند.

بعد از حضور اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال در مرکز ایفمارک و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال راهی مجموعه ورزشی آزادی شد.

سرمربی پرتغالی که با همراهی بیژن طاهری سرپرست تیم و محمدحسین زرندی معاون ارتباطات و مدیر رسانه‌ای استقلال راهی مجموعه ورزشی آزادی شده بود، ابتدا با استقبال احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی رو به رو شد و سپس از چمن ورزشگاه آزادی، رختکن‌ها، سالن کنفرانس و سایر امکانات ورزشگاه بازدید به عمل آورد.

تیم فوتبال استقلال در اولین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم فوتبال سپاهان است و به همین دلیل ساپینتو قصد داشت تا از ورزشگاه خانگی تیمش در فصل جدید بازدید به عمل بیاورد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 810165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟