فکری: با سایپا مدعی صعود به لیگ برتر هستیم/ در لیگ دسته یک چند تیم مدعی صعود هستند

محمود فکری سرمربی سایپا در خصوص وضعیت تیم جدیدش به خبرنگار رکنا گفت:  در حال حاضر با سایپا مشغول گذراندن تمرینات هستیم و در همین رابطه هم فردا در زمین تیم پیکان با این تیم بازی خواهیم داشت. طی هفته قبل هم با تیم فولاد اهواز به تساوی یک بریک دست یافتیم و اگر برنامه درست پیش برود در روز پانزدهم مرداد ماه هم با پرسپولیس بازی آخر دوستانه خود را پیش از شروع فصل خواهیم داشت. تیم سایپا از تیم‌های ریشه‌دار است و سابقه چند قهرمانی در لیگ و مسابقات دیگر دارد.

بازیکن اسبق استقلال درباره سیاست باشگاه افزود: خب باشگاه سایپا همیشه عملکرد خوبی داشته و در دوره جدید با مدیریت آقای حسین‌پور و کل مجموعه سیاست بر این است که دوباره با تلاش جمعی به لیگ برتر بازگردیم. این تیم تشکیلات خوبی هم دارد و شک ندارم با حمایت همه جانبه مدیریت و تلاش مجموعه تیم می‌توانیم خاطرات خوب این تیم را تکرار نماییم.

فکر ی همچنین اظهار داشت: دوستانی که می‌گویند من متخصص آوردن تیم به لیگ برتر هستم به من لطف دارند و برای موفقیت یک تیم تمام مجموعه باید کار خود را درست انجام دهند و اگر بخواهیم برای سرمربی سهمی در نظر بگیریم این است که وقت بیشتری باید بگذارد و از فعالیت بیشتر دست نکشد. ما زمان خوب و زیادی را در فصل نقل‌‍وانتقالات به دلیل نغییر مدیریت از دست دادیم و حالا باید کاری کنیم که عقب افتادگی را جبران کنیم. البته در این راه بودجه‌های که مدیریت در نظر گرفته باعث شده بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و خلیل بودجه بالا نبوده که با دیگر تیمهای حاضر در لیگ یک برای صعود رقابت کنیم. چند تیم در لیگ یک حضور دارند که مدعی صعود هستند و در این راه خوب خرج کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 810122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟