عزیززاده: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست/ تمرینات سنگین به استقلال کمک زیادی خواهد کرد

«حمید عزیززاده» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی در رابطه با رقبای استقلال در فصل پیش رو اظهار داشت: شروع لیگ اصلا قابل پیش بینی نیست و اینکه استقلال در هفته اول باید با سپاهان بازی کند را نمی‌توان قرعه خوب یا بد نامید اما آبی پوشان اگر برنده این دیدار باشند چیزی بیش از 6 امتیاز به دست می‌آورند چرا که تیم‌ها تازه از شرایط بدنسازی خارج شده‌اند و چند هفته‌ای طول می‌کشد تا به شرایط ایده‌آل برسند و به همین دلیل امتیاز بازی با سپاهان خیلی مهم است. درمورد دربی هم فعلا زود است که بتوان نظر داد و باید منتظر بمانیم تا شرایط تیم‌ها در طول بازی‌ها و البته رتبه آن‌ها در جدول را ببینیم و بعد نظر بدهیم.

پیشکسوت استقلال درخصوص نقل و انتقالات این تیم گفت: تیم قهرمان نمی‌تواند نقل و انتقالات گسترده‌ای داشته باشد و استقلال نباید دچار تغییرات عمده می‌شد، تیم در چند پست به بازیکن احتیاج داشت و با جذب آن‌ها نیازهای خود را برطرف کرده و به نظرم با کادر خوب خارجی که دارد اتفاقات خوبی برایش رقم خواهد خورد.

وی در رابطه با تمرینات پرفشار ساپینتو عنوان کرد: فشار بدنسازی در پیش فصل طبیعی است و این مسئله باعث مصدوم نشدن و بالا رفتن آمادگی بازیکنان درطول فصل خواهد شد، به‌خصوص الان که جام جهانی را در پیش داریم و احتمال تعطیلی طولانی مدت لیگ هم وجود دارد و این تمرینات سنگین به تیم کمک زیادی خواهد کرد.

انتهای پام/

کدخبر: 810074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟