حدادی: دنبال ثبت بهترین رکورد در قونیه هستم/ بستر خوبی از طرف فدراسیون برای ما فراهم شده

به گزارش رکنا، احسان حدادی در خصوص شرایط خودش پیش از حضور در کشورهای اسلامی اظهار کرد: تا 10 روز دیگر مسابقات کشورهای اسلامی آغاز می‌شود و من چهارمین حضورم را در این رقابت‌ها تجربه می‌کنم. امیدوارم بتوانم به بهترین نتیجه دست پیدا کنم. در اولین دوره این مسابقات که در عربستان بود من توانستم همراه با تیم به این رویداد اعزام شوم و صاحب مدال برنز شوم. پس از آن در اندونزی و آذربایجان به جایگاه نخست ایستادم. 

وی افزود: امیدوارم تمام بچه‌ها در قونیه موفق باشند و بهترین نتیجه و اتفاقات را برای ورزش اول المپیک رقم بزنند. در این مسابقات پرتابگری از مالزی که ورزشکار خوبی است و بالای 60 متر پرتاب می‌کند. در کنار آن ورزشکاری از قطر، ترکیه و 2 پرتابگر دیگر هستند که امیدوارم رقابت خوبی با هم داشته باشیم. بتوانم در آنجا رکورد فصلم را ارتقا دهم و امیدوارم این اتفاق خوب برای من بیافتد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن تصریح کرد: از مسئولان فدراسیون دوومیدانی که این بستر را برای ما فراهم کردند تا در فضای خوبی به تمرینات بپردازیم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. البته همگان در حال حاضر از شرایط اطلاع دارند که شرایط سخت است. تمام فدراسیون‌ها با کمبود بودجه مواجه هستند، زیرا برگزاری اردوها در این شرایط کار سختی است و من هم به همین دلیل تصمیم گرفتم در تهران تمریناتم را پیگیری کنم. انشاالله بهترین نتیجه برای رشته دوومیدانی و تمام کاروان ایران در قونیه شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 809775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟