داورزنی: بیش از ۸۰ درصد هزینه‌های والیبال را از طریق اسپانسر تأمین می‌کنیم

به گزارش رکنا، مجمع عمومی فدراسیون والیبال از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (یک‌شنبه ) با حضور محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، سیدمحمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده، نایب رییس کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و روسای هیات‌های استانی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

داورزنی در ابتدای مجمع با عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: سعی کردیم کمک‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را به حداقل برسانیم. در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد هزینه‌ها را از طریق مارکتینگ و اسپانسری تامین می‌کنیم. البته برای ترویج و توسعه والیبال در استان‌ها به این کمک‌ها نیاز داریم. هم در بخش مردان و هم بانوان هزینه‌های میلیاردی صرف می‌شود تا با افزایش انگیزه استان‌ها بتوانیم مسابقات قهرمانی کشور را با تمام پتانسیل برگزار کنیم.

وی افزود: والیبال قهرمانی جهان همانند جام‌جهانی فوتبال هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود و با اینکه باید همینجا از رسانه ملی بابت پخش زنده بازی‌های تیم ملی والیبال تشکر کنیم، اما از صدا و سیما انتظار داریم حداقل یک دهم توجه به جام‌جهانی فوتبال را به والیبال هم اختصاص دهد. کاری که والیبال در ایران انجام داده اظهر من الشمس است و در بین قدرت‌های جهان قرار دارد، پس قطعأ نیاز است تا والیبال سهم بیشتری در رسانه‌ها داشته باشد.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: یکی از بهترین تیم‌های نوجوانان را آماده می‌کنیم و تا ۵ سال دیگر یکی از بهترین‌های جهان خواهیم بود. تمام بازیکنان تیم نوجوانان بدون استثنا سرویس پرشی می‌زنند و میانگین قدی نزدیک به ۲ متر دارند.

داورزنی ادامه داد: از سال ۲۰۱۲ تاکنون بازیکنان زیادی وارد تیم ملی شدند و اکنون حضور ندارند، البته برخی بازیکنان مانند موسوی و معروف و غفور مدت زمان زیادی در تیم ملی بودند و واقعأ جا دارد از این بازیکنان شاخص و ستاره‌هایی مانند حمزه زرینی، فیاضی، ظریف، غفور و … که در این سال‌ها به پیشرفت والیبال کمک کردند تشکر کنم.

وی در پایان بیان کرد: سال پرترافیکی را پشت سرگذاشته‌ایم و هنوز برنامه‌های زیادی داریم‌. همین فردا تیم بانوان برای برگزاری ۳ دیدار دوستانه راهی ترکیه خواهد شد تا با تمام توان در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند. تیم ملی مردان هم پیش از قهرمانی جهان در جام واگنر حضور خواهد داشت. تیم جوانان باید در قهرمانی آسیا و جام کنفدراسیون‌ها شرکت کند و از طرفی میزبان نوجوانان آسیا خواهیم بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 809747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟