لاپورتا: مسی باید با پیراهن بارسلونا بازنشسته شود/ دی‌یونگ می‌خواهد بماند

به گزارش رکنا، خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود از تلاش برای بازگشت دوباره لیونل مسی به این تیم خبر داد.

*بازگشت مسی

از نظر اخلاقی ما مدیون او هستیم دوست دارم او با پیراهن بارسلونا به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد و در هر استادیوم مورد تشویق قرار گیرد. بازگشت مسی چیزی است که من آرزو دارم و نسبت به آن احساس مسئولیت و فکر می‌کنم این جاه طلبی را به واقعیت تبدیل خواهیم کرد، هدف ما این است.

*اظهارات در آلمان در مورد معاملات بارسلونا

آنها باید حساب‌های خود را بررسی کنند، زیرا از معامله لواندوفسکی پول زیادی گرفتند. کاری که آنها انجام می‌دهند، تحریف واقعیت است.آنها قدر بارسلونا را نم@ دانند و در کمال تعجب می‌گویم که ما زنده‌ایم و به مرکاتو بازگشته‌ایم. موجودیت بالای 122 سال معنی زیادی دارد. کسانی که از معاملات بارسلونا شگفت زده شده‌اند باید آرام باشند زیرا می‌توانند بیشتر غافلگیر شوند.

*دی‌یونگ

 اول و مهم تر از همه این است خود بازیکن می خواهد بماند و ما هم می‌خواهیم اون بماند، دوم اینکه، ما یک مقیاس حقوقی جدید داریم و همه بازیکنان باید با اون هماهنگ باشند، ما هر کاری که بتوانیم برای حفظ آن انجام می‌دهیم و امیدوارم این بازیکن همه‌ی تلاش خودش را برای ماندن انجام بدهد.

*آزپیلیکوئتا و آلونسو

مجبورم از اسامی استفاده کنم، آن چیزی که واضح است اینه که ما بازیکنان برتر در هر پستی را می‌خواهیم و ممکن است معاملات بیشتری وجود داشته باشد.

 انتهای پیام/

کدخبر: 808776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟