فرنگی‌کاران نوجوان ایران بربام قهرمانی جهان

به گزارش رکنا، فرنگی کاران نوجوان کشورمان که روز گذشته با به دست آوردن 1 مدال طلا، 1 نقره و 2 برنز، موفق به کسب 75 امتیاز شده بودند، امشب و در 5 وزن دوم نیز توانستند به 1 مدال نقره، 2 مدال برنز و یک عنوان پنجمی دست پیدا کنند تا 60 امتیاز دیگر را به مجموع امتیازات خود اضافه کرده و با 135 امتیاز و تنها 5 امتیاز بیشتر از آذربایجان 130 امتیازی به عنوان قهرمانی تیمی نوجوانان جهان برسند.

شاگردان محسن سوریان که یک ماه پیش و در قهرمانی نوجوانان آسیا به مقام دوم رسیده بودند، توانستند با عملکرد درخشان خود مانند سال های 2018 و 2019 بر قله کشتی فرنگی نوجوانان جهان بایستند و ثابت کنند که عنوان پنجمی سال گذشته کشورمان تنها یک اتفاق بوده است. 

تنها طلایی کشورمان در این رقابت ها علی احمدی وفا بود که در وزن 48 کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسید. محمد رضا غلامی و اهورا بویری نیز در اوزان 51 و 65 کیلوگرم به مدال نقره دست پیدا کردند و 4 مدال برنز کشورمان را نیز پیام احمدی، سید رضا آذر شب، حمیدرضا کشتکار و محمد جهانگیری به دست آوردند. محمد کمالی، ابوالفضل میرشکار و محمد مرادی نیز سه نماینده دیگر ایران بودند که از دستیابی به مدال باز ماندند.

در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی، پس از ایران و آذربایجان که با 135 و 130 امتیاز در مکان های اول و دوم قرار گرفتند، تیم گرجستان با 121 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد و ترکیه و هند نیز با فاصله ای زیاد نسبت به سه تیم اول، چهارم و پنجم شدند. همچنین کشورهای ازبکستان، ارمنستان، ایالات متحده، اوکراین و قزاقستان در رده های ششم تا دهم جای گرفتند.

انتهای پیام/

کدخبر: 808422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟