ثبت‌نام رییس تیراندازی باکمان برای حضور در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش رکنا، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور در کمیته ملی المپیک، برای حضور در پست هیات اجرایی این کمیته ثبت‌نام کرد.

غلامرضا شعبانی‌بهار پس از ثبت‌نام برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انگیزه شرکت من در انتخابات مثل همه همکارانم، این است که به ظرفیتی برای کمیته ملی المپیک و ورزش اضافه کنیم. تجارب من در حوزه معاونت همگانی وزارت ورزش و هم تجارب ملی و بین المللی که دارم و حضور چهار ساله در تیراندازی با کمان حس می‌کنم می‌توانم در هیئت اجرایی به ظرفیت ورزش بیفزاییم. برنامه‌ریزی مدون و راهبردی برای المپیک 2028 می‌توانیم داشته باشیم. این همفکری باید با مشارکت برنامه‌ریزان و اندیشمندان ورزش باشد. برای اجرای آن‌ها نیازمند بسیج امکانات مالی داریم.

وی افزود: متاسفانه گاها با این مشکل مواجه بودیم که گفتمان خوبی با مجلس نداشتیم. با تعامل و تجربه خوبی که با این قوه داریم، می‌توانیم به فرایند حرفه‌ای، قهرمانی و کمیته ملی المپیک کمک کنیم.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص اعتراض برخی از ورزشکاران این رشته نسبت به حقوق و بیمه گفت: کدام فدراسیون الان بیمه و حقوق دارد؟ اصلأ چنین چیزهایی وجود ندارد.  هر کسی در چارچوب خودش باید انتظار داشته باشد. ورزشکار جایگاه رفیعی دارد و باید در آن جایگاه صحبت کند. مربی نقش راهبری دارد و رییس هم نقش مشخصی دارد. فراتر از آن چارچوب‌ها عمل کردن، مطلوب هیچ کسی نیست. برخی خواسته‌ها در چارچوب نیست. با تعاملی که با ورزشکاران داشته و داریم این مرحله عبور می‌کنیم.

شعبانی‌بهار تاکید کرد: فرض آن‌ها این بود که یک نفر را خودمان برای حضور در قونیه حذف کردیم ولی چارچوب و سیستم برگزاری کشور میزبان حضور 3 نفر بود ولی ورزشکاران فکر کردند ما نمی‌خواهیم آن‌ها را ببریم‌. هزینه اعزام با ما نبود که بخواهیم کسی را حذف کنیم. ورزشکاران متوجه شدند که ما مقصر نیستیم. ما هم علاقه داشتیم 4 نفر بروند ولی برگزار کننده در این مورد مشکل داشتند. ما یک نفر در بخش مردان و دو نفر در بخش زنان جایگزین کردیم.

وی در خصوص اینکه معترضین به اردو دعوت نمی‌شوند، گفت: در حال بررسی هستیم. هر احتمالی وجود دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 808143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟