آرتا: امیدواریم امسال حق گل گهر را نخورند

به گزارش رکنا، علیرضا آرتا در خصوص شرایط تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خدا را شکر همه بچه‌ها سالم هستند. تمرینات خیلی پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و برای یک فصل خوب آماده می‌شویم. پرتلاش و رو به جلو حرکت می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم دل مردم سیرجان را شاد کنیم.

وی در مورد هدف‌گذاری تیم گل‌گهر در فصل جدید لیگ برتر گفت: فصل قبل را برای قهرمانی شروع کردیم. تمام بازیکنانی که در تیم قلعه‌نویی بازی می‌کنند  فکر قهرمانی دارند. ما هم برای این موضوع تلاش می‌کنیم. برای ما فرقی ندارد چه قرعه‌ای داشته باشیم. به دنبال کسب نتایج خیلی خوب هستیم. سال قبل حق‌مان خورده شد اما امیدوارم امسال این اتفاق نیفتد و رو به جلو برویم

مدافع گل‌گهر با توجه به شرایط تمرینی گل‌گهر افزود: تمرینات ما خیلی فشرده است. کسی هم نمی‌توانند از زیر تمرینات در برود چون امیر قلعه‌نویی سخت‌گیر است. این برای بازیکنان خوب است و کسی نمی‌تواند از تمرینات فرار کند. همه تمرکزشان را روی تلاش و بازی خوب می‌گذارند.

آرتا در مورد قرعه گل‌گهر و پنج بازی اول این تیم در استان کرمان گفت: پنج هفته در کرمان هستیم و این اتفاق خوبی است چون بدن‌مان به آب و هوا عادت می‌کند. سه بازی خانگی داریم و هوای سیرجان سنگین است. چند بازی در کرمان داریم و برای‌مان فرق نمی‌کند چه تیمی مقابل‌مان قرار می‌گیرد. تمرکزمان فقط روی برد است.

مدافع گل‌گهر در مورد تمدید قراردادش با این تیم عنوان کرد: افتخار این را دارم که باز هم شاگرد امیر قلعه‌نویی باشم. خوشحالم در کنار پرافتخارترین مربی ایران حضور دارم ضمن اینکه تیم شهر خودم است و دوست داشتم اینجا کار کنم. ان‌شاءالله بتوانم رو به جلو با گل‌گهر و قلعه‌نویی برای آینده‌ام همکاری داشته باشم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد امسال حساب بیشتری روی او در گل‌گهر باز می‌کنند، گفت: برایم فرقی نمی‌کند بازی کنم یا نه، مهم موفقیت تیم است. می‌دانم قلعه‌نویی هم من را قبول دارد. از نظر اخلاقی هم خوب هستم. برای همه ما موفقیت تیم مهم است و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 807932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟