قلعه‌نویی: اردوی ترکیه تقریبا نهایی شده است/ 2 بازی تدراکاتی پیش‌بینی کرده‌ایم

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص تمرینات پیش فصل و اردوی خارج از کشور گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خداراشکر در کنار کادر فنی و بازیکنان تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا حضور خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. با تلاش مدیریت مقدمات برگزاری اردوی خارجی فراهم شده است و تیم 10 مرداد برای انجام یک اردو نزدیک به یک هفته‌ عازم کشور ترکیه خواهد شد تا ادامه روند آماده‌سازی خود را در ترکیه پیگیری کنیم.

وی در مورد انجام بازی تدارکاتی در این اردو اشاره کرد: به طور حتم یکی از دلایل حضور در این اردو انجام بازی‌های دوستانه خواهد بود. باشگاه درحال پیگیری برای انجام بازی دوستانه در این اردو است و به احتمال فراوان در این اردو 2 بازی دوستانه خواهیم داشت که یکی از این تیم‌ها ترکیه‌ای است و ‌به احتمال فراوان حریف بعدی تدارکاتی ما تیمی از مراکش باشد.

سرمربی گل‌گهر درخصوص زمان حضور هافبک برزیلی جدید این تیم درتمرینات نیز بیان کرد: باشگاه در حال پیگیری برای حضور این بازیکن در ایران است و مقدمات حضور او در تمرینات در حال فراهم شدن است. همه تلاش ما این است اگر خدا بخواهد این بازیکن پیش از اردو ترکیه به تیم ملحق شود و تمرینات خود را با ما آغاز کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 807675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟