پیروانی: بعید است تا سالیان سال VAR به ایران بیاید/ خوشحالم با حضور هواداران لیگ را آغاز می‌کنیم

به گزارش رکنا، افشین پیروانی در پایان مراسم قرعه‌‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور درمورد رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم، اظهار داشت: امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد و لیگ برتر شروع خوبی داشته باشد. امیدوارم کمبودهایی که سال گذشته داشتیم همچون اشتباهات داوری، سیستم‌های رادیویی جبران شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه بعید می‌دانم تا سالیان سال VAR داشته باشیم. حالا قول می‌دهند اما هنوز عملی نشده است. کیفیت چمن‌ها و وضعیت ورزشگاه‌ها باید خوب شود. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا شاهد یک لیگ خوب باشیم.

پیروانی تصریح کرد: قرعه‌کشی هم برگزار شد و فرقی نمی‌کند که در چه هفته‌ای با چه تیمی روبه رو می‌شویم، چون همه تیم‌ها خوب هستند و همه تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. بدون شک ما هم پرسپولیس هستیم، هواداران زیادی داریم. خوشبختانه امسال می‌توانیم هواداران را هم در ورزشگاه ببینیم؛ آن‌ها یار دوازدهم ما هستند و می‌خواهیم که در کنار هم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر صحبتی که درمورد ورزشگاه‌ها می‌شد مسئولان می‌گفتند که در تلاش هستند و ما هم می‌گوییم که انشاالله تلاش کنند که این ورزشگاه‌ها شرایط خوبی پیدا کنند. واقعاً برخی ورزشگاه‌ها مشکل دارند. برای داشتن یک لیگ خوب و پویا هم باید دست به دست هم بدهند. اگر من می‌گویم کمبودهایی داریم باید مرتفع شوند تا لیگ شرایط خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 807508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟