آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان

به گزارش رکنا، قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان برگزار شد و این مسابقات از امروز در ۵ وزن ۴۸ ، ۵۵ ، ۶۵ ، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم استارت می خورد. بعد از سه روز هم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان در ایتالیا آغاز می شود.

هر دو تیم فرنگی و آزاد ایران با امید قهرمانی راهی ایتالیا شده اند و از امروز فرنگی کاران برای رسیدن به خوشرنگ ترین مدال ها روی تشک می روند.

در وزن ۴۵ کیلوگرم پیام احمدی، در وزن ۴۸ کیلوگرم علی احمدی وفا، در وزن ۵۱ کیلوگرم محمد غلامی، در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد کمالی، در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل میرشکار، در وزن ۶۵ کیلوگرم اهورا بویری، در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد مرادی، در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا آذرشب، در وزن ۹۲ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمد جهانگیری 10 فرنگی کاری هستند که در ترکیب تیم ملی در ایتالیا به مبارزه رقبا می روند. 

نکته جالب اینجاست که صربستان هم با یک مربی ایرانی در مسابقات نوجوانان کشتی آزاد جهان شرکت می کند. قدیر ذهبی به عنوان سرمربی کشتی آزاد تیم ملی صربستان عازم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در ایتالیا شده و احتمال رویارویی شاگردان این مربی با آزادکاران ایرانی وجود دارد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 807401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟