صالحی‌امیری: تیراندازی باید جزو ٣ فدراسیون برتر باشد

به گزارش رکنا، مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی تیراندازی باکو امروز (دوشنبه‌) در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این مراسم سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت و از مجموعه تیراندازی ورزشگاه آزادی بازدید به عمل آورد.

 سیدرضا صالحی‌امیری در این مراسم اظهار داشت: تیراندازی مسیری را آغاز کرده که مسیر روشنی است و در مسیر جهش قرار گرفته است و همه باید کمک کنیم تا این جهش به قله‌های متعالی دسترسی پیدا کند.

وی تاکید کرد: با شناختی که از کادر فنی و قهرمانان‌مان دارم درآینده نزدیک این فدراسیون را بین ٣ فدراسیون برتر کشور می‌بینم. الان این فدراسیون جزو 6 فدراسیون برتر است و باید در ادامه برای تبدیل شدن به برترین فدراسیون کشور هدف‌گذاری کند. باید قدردان گذشتگان این جمع هم باشیم. باید با کمک وزارت ورزش و نیروهای مسلح به این هدف دست پیدا کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: تیراندازی از توکیو که شهد تیراندازی را چشیدیم تا مسابقات باکو روزهای خوبی را در این رشته سپری کرده است. همیشه تیراندازی جزو اولویت‌های اول ما است. اعتقاد دارم که باید به تیراندازی بانوان توجه بیشتری داشته باشیم. در ورزش بانوان دچار عقب‌ماندگی هستیم و باید این فاصله را جبران کنیم و تیراندازی یکی از عواملی است که می‌تواند در این زمینه خیلی کمک کند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 807239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟