طالب‌نسب: استقلال نقل‌وانتقالات پررونقی نداشت/ صحبت‌های ساپینتو احساسی بود

اصغر طالب‌نسب در گفت‌وگو با رکنا، در رابطه با تغییرات و نقل‌وانتقالات استقلال اظهار داشت: بزرگترین اتفاقی که امسال افتاد رفتن فرهاد مجیدی و آمدن مربی جدید بود، استقلال تا الان نقل و انتقالات پر رونقی نداشته‌ و بازیکنانی که گرفته‌اند در حدی نیستند که بگوییم می‌توانند گره‌ای از کار استقلال باز کنند. تصورم این است که بیشتر بر داشته‌هایشان قناعت کرده‌اند در مجموع امیدوارم فصل خوبی را داشته باشند.

وی افزود: استقلال امسال حداقل ۳ بازیکن تاثیرگذار را از دست داده‌است، در خط دفاعی با وجود بازیکنانی که داریم و بازگشت مرادمند به مشکل خاصی برنمی‌خوریم ولی استقلال یک مهاجم شش دانگ در سبک و سیاق شهریار مغانلو و.. می‌خواست امسال کار تیم نسبت به پارسال سخت تر است.

پیشکسوت استقلال در خصوص آبی‌پوش شدن رضایی و احتمال پیوستن محبی به استقلال عنوان کرد: آمدن کاوه رضایی کفایت نمی‌کند، بازیکنانی را که در خارج از کشور بازی می‌کنند از کیفیت کارشان آگاه نیستیم، اگر کاوه همانی باشد که قبلا در استقلال بوده می‌تواند گره از کار استقلال باز کند. در مورد محبی هم بعید می‌دانم به استقلال اضافه شود چون شنیده‌ام مبلغی که می‌خواهند زیاد است، به هر حال اگر اضافه شود خوب است.

وی در ادامه گفت: من فکر می‌کنم استقلال به یک گلر دیگر هم نیاز دارد، بعد از حسینی نیاز به دروازه‌بان دوم مطمئن تری داریم. امیدوارم حسینی همه بازی‌ها را بتواند با کیفیت حضور داشته باشد.

طالب نسب در پایان در خصوص عملکرد مربی پرتغالی استقلال گفت:  صحبت ساپینتو در کنفرانس خبری مبنی بر کسب ۴ عنوان قهرمانی احساسی بود، من خودم هم مربیگری می‌کنم این صحبت کمی غیر معقول بود. فشاری که ساپینتو در تمرینات به بازیکنان وارد می شود خوب است، مربیان خارجی که می‌آیند تمرینات در سطح بالا برگزار می‌شود چون فشاری که به بازیکنان می‌آورند در حد بازیکنان اروپایی است اما بازیکنان ایرانی نه خواب اصولی دارند و نه تغذیه مناسب و.. مربی خارجی که یکدفعه بار تمرینات را بالا می برد اگر بازیکن همه موارد را رعایت کند می‌تواند سطح خودش را بالا ببرد اما اگر سایر فاکتورهای حرفه‌ای را رعایت نکند فشار تمرینات منجر به مصدومیت او می‌شود. اگر بازیکنان واقعا بتوانند تحمل کنند من فکر می‌کنم استقلال امسال حداقل از نظر بدنی از سایر تیم ها جلوتر خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 807237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟