آغاز لیگ برتر هندبال مردان از مهر ماه

به گزارش رکنا، مراد کرمی در خصوص انصراف و اضافه شدن تیم‌ها به لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: هنوز ۱۰۰ درصد مشخص نیست. قرار است همه تیم‌ها تا هفته آینده مبلغ ورودی لیگ را پرداخت کنند و مکاتبات لازم را انجام ‌دهیم تا ببینیم وضعیت تیم‌ها چیست. آن زمان می‌توانم اطلاعات دقیق در مورد تیم‌ها را اعلام کنم.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در ادامه گفت: تیم پیکان برای حضور در این دوره از لیگ برتر هندبال مردان اعلام آمادگی کرده است با این وجود تا هفته آینده که تکلیف تیم‌ها مشخص نشود نمی‌توان تعداد دقیق تیم‌های حاضر در لیگ را مشخص کرد. برنامه‌ریزی ما برای لیگ مردان ۱۰ تیم و زنان ۸ تیم است اما اگر تعداد تیم‌ها بیشتر هم شود مشکلی نخواهیم داشت.

کرمی در خصوص آغاز لیگ برتر هندبال مردان و زنان گفت: لیگ برتر هندبال مردان از اوایل مهر استارت خواهد خورد اما تاریخ آغاز لیگ برتر زنان مشخص نیست و منتظر زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هستیم. باید ببینیم برنامه آنها چه می‌شود اگر این مسابقات برگزار شود که لیگ برتر بعد از آن یعنی آذر و دی شروع می‌شود. اگر این مسابقات برگزار نشود لیگ زنان را می‌توانیم زودتر استارت بزنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 807188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟