آلبا: من همیشه در بارسلونا رقابت داشته‌ام ؛ خرید یک مدافع چپ عالی خواهد بود

به گزارش رکنا، باشگاه بارسلونا امروز موفق شد با نتیجه یک بر صفر در لاس وگاس ، رئال مادرید را شکست دهد. رافینیا دیاز خرید جدید بارسلونا تک گل آبی‌اناری‌ها را به ثمر رساند.

جوردی آلبا مدافع چپ بارسلونا در مورد این بازی و شرایط نقل و انتقالاتی بارسلونا صحبت کرد. این در حالی است که بارسلونا می‌خواهد دفاع چپ خود را تقویت کند.

جوردی آلبا در مورد رقابت در پست دفاع چپ گفت: من فکر می‌کنم همیشه رقابت داشته‌ام. من به خودم انگیزه می‌دهم، زیرا در بهترین باشگاه جهان هستم. بارسلونا همه چیز را به من داده و این انگیزه روزانه من است. من خیلی خوش شانس هستم و می‌خواهم به کسب عناوین ادامه دهم. این چیزی است که مردم را خوشحال می‌کند. ما در مسیر درستی هستیم.

وی در مورد جایگزین خود گفت: امروز هر بازیکنی می‌تواند جای شما را بگیرد. من اینطور فکر می‌کنم و اعتقاد دارم همه باید اینطور فرض کنیم. اگر بازیکن دیگری در جناح چپ بیاید، عالی است. خریدها بسیار خوب و باکیفیت هستند و ما را تقویت می‌کنند. ما رقابت‌های بزرگی در پیش داریم و مطمئن هستیم که خوب کار خواهیم کرد.

مدافع اسپانیایی در مورد امضا با لواندوفسکی گفت برای ما باعث افتخار است که او اینجا حضور دارد. او می‌خواهد به پیروزی و رقابت ادامه دهد. وقتی او با ما سازگار می‌شود، شروع به گلزنی خواهد کرد.

آلبا در مورد سوت‌های اعتراضی علیه پیکه گفت: فکر نمی‌کنم او اهمیت زیادی بدهد. ما او را می‌شناسیم که هنگام بازی فشار روی جرارد صفر است و این موضوع قابل تحسین است. من فکر می‌کنم این موضوع انگیزه زیادی به او می‌دهد. خیلی وقت است که او هو می‌شود، اما این موضوع خواب او را به هم نمی‌زند. تجربه و متانت او قابل تحسین است. هیچ چیز قرار نیست اتفاق امروز را تغییر دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 807058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟