والی: خوشبخت‌ترین بازیکن ایران هستم/ اختلاف نظر با نکونام؟ تکذیب می‌کنم

«ایوب والی» کاپیتان 34 ساله فولادخوزستان در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص تمدید قراردادش اظهار داشت: خدا را شکر این اتفاق رخ داد تا بار دیگر بتوانم لباس تیم محبوب خود فولاد را بر تن کنم. هیچ اتفاقی نمی‌توانست تا این حد خوشحالم کند. از ابتدای تمرینات پیش فصل نیز همانند سایر بازیکنان تیم تمرینات را آغاز کرده‌ام. امیدوارم امسال بتوانم، نبودم در 2 سال اخیر را جبران کرده و دل هواداران فولاد را شاد کنم.

وی افزود: در این 2 سال اخیر مدت زمان زیادی مصدوم بودم، اما تقریبا بعد از نیم فصل برای حضور در میادین خود را آماده کرده بودم. از آنجایی که بازیکنان هم پستی‌ام عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند فرصت بازی به من نرسید. در این نیم فصل به طور کامل در تمرینات حاضر بودم و همیشه سعی کردم در بهترین فرم خود قرار بگیرم و بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشم. فکر می‌کنم به همین دلیل است که مدیریت باشگاه و کادرفنی تصمیم گرفت تا قراردادم را تمدید کند.

کاپیتان فولاد در مورد علاقه هواداران این تیم به وی اظهار داشت: هواداران فولاد همیشه نسبت به من لطف داشتند. هر چیزی که دارم از لطف آن‌هاست که همیشه حامی من بودند و به خوبی به یاد دارم که در روزهای سختی که داشتم همواره از من حمایت کردند و هرگز این موضوع را فراموش نخواهم کرد. فکر می‌کنم خوشبخت‌ترین بازیکن ایران هستم.

والی در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص اختلاف نظر وی با سرمربی تیم « جواد نکونام » گفت: به هیچ وجه اینگونه نیست. در طول مدتی که «جواد نکونام» سرمربی ما بوده همیشه رابطه‌ای گرم و دوستانه‌ای با او داشتم. درطول این فصل نیز همانگونه که گفتم در نیم فصل دوم مسابقات شرایط بازی را داشتم ولی از آنجایی که آقا جواد مربی حرفه‌ای است و عالی عمل می‌کند؛ با توجه به اینکه بازیکنان هم پستم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند، نشد این فرصت را به من بدهند و همیشه تابع تصمیمات و تفکرات باشگاه، مربیان و کادرفنی هستم. به نظرم مربی هر تصمیمی که می‌گیرد همان درست است و ما همه باید از آن تبعیت کنیم. تنها وظیفه‌ام خوب تمرین کردن و اطاعت از دستورات باشگاه و مربی است.

وی در مورد حواشی که درخصوص خداحافظی وی از فوتبال شنیده می‌شد نیز بیان کرد: به هرحال وقتی یک فوتبالیست به سنم از شرایط بازی دور بشود و بازی نکند، طبیعی است که شایعاتی حول خداحافظی چنین بازیکنی شنیده خواهد شد و این حرف‌ها همیشه بوده و هست. همیشه در تلاش هستم تا در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم و فرم ایده آل بدنی خود را حفظ کنم. حتی در روزهای که فوتبال و تمرینات تعطیل است تمرین می‌کنم چرا که عاشق فوتبالم و مطمئن باشد اگر روزی بدانم به درد تیم نمی‌خورم و در باشگاه کارایی ندارم خودم خداحافظی می‌کنم و آن را به همه اعلام خواهم کرد.

کایپتان فولاد در مورد حضور این تیم در بین 16 تیم برتر آسیا در لیگ قهرمانان بیان کرد: ما تنها نماینده ایران در آسیا هستیم و باید از پرچم و نام ایران در این مسابقات دفاع کنیم. بازی‌های سختی را در پیش‌رو خواهیم داشت، اما همه باید کمک کنند تا فولاد بتواند از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند. هدف ما این است که مرحله به مرحله پیش برویم و در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. متاسفانه ما از امتیاز میزبانی محروم هستیم و این کار را برای ما سخت‌تر از چیزی که هست می‌کند. تیم‌هایی که توانستند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کنند به طور حتم شایستگی آن را داشتند که در این مرحله حضور داشته باشند و به هر حال سرمایه گذاری و خرج کردند تا نتیجه بگیرند و ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

کاپیتان فولاد در خصوص اسکوچیچ مربی سابق خود و حواشی به وجود آمده در تیم ملی گفت: نباید فراموشکار باشیم، اسکوچیچ در روزهایی که فوتبال ما در شرایط بدی قرار داشت و در آستانه حذف قرار داشتیم هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت و نتایج خیره کننده‌ای را گرفت و تیم‌های را شکست داد که مدت‌ها بود آن‌ها شکست نداده بودیم. به نظرم بی انصافی است اکنون با او این برخورد را داشته باشیم و وی را کنار بگذاریم. یک اردو تا شروع جام جهانی نمانده و با این شرایط اگر ما بهترین مربی را هم بیاوریم نمی‌تواند نتیجه بگیرد. اسکوچیچ بیش از یک سال است سرمربی تیم ملی است، به خوبی با فوتبال ما و بازیکنان آشناست. بهتر است از او حمایت شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 806656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟