لیگ ملت‌های والیبال| طلوع‌کیان و خوریانی نظاره‌گر دیدار آمریکا و برزیل

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از چهارشنبه شب در بولونیای ایتالیا با دیدار آمریکا و برزیل آغاز شد و آمریکا 3 بر یک برزیل را شکست داد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها از ۲۳:۳۰ دقیقه پنج شنبه ۳۰ تیر به وقت تهران به مصاف تیم ملی لهستان می‌رود و در صورت پیروزی در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها حریف تیم آمریکا خواهد بود.

بر این اساس علیرضا طلوع‌کیان و حسین خوریانی مربی و آنالیزور تیم ملی والیبال کشورمان پس از تمرین تیم ملی در سالن تمرین مسابقات مستقیما به سالن مسابقات رفتند تا از نزدیک تماشاگر دیدار تیم‌های برزیل و آمریکا باشند.

بر اساس فرمول مسابقات تیم‌های بازنده در مرحله یک چهارم نهایی بر اساس ترتیب جایگاهشان در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی در مکان های پنجم تا هشتم جدول رده‌بندی مرحله نهایی قرار خواهند گرفت.

تیم ملی والیبال کشورمان در صورت پیروزی مقابل لهستان ضمن خلق یک شگفتی دیگر در لیگ ملت‌های والیبال، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت و در صورت شکست مقابل لهستان با کسب جایگاه هفتمی در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به کار خود در این رقابت‌ها پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 805945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟