آغاز اردوی تیم ملی بوکس

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان از عصر امروز (پجشنبه - 30 تیر ماه) در فدراسیون بوکس این کشور آغاز می‌شود و تا روز سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

برهمین اساس با دعوت فدراسیون بوکس کویت، شش بوکسور کشورمان به همراه سرمربی و یک مربی با حمایت مالی اسپانسر فدراسیون در این رویداد حضور دارند.

مصطفی ریگی (وزن 51 کیلوگرم)، سجاد محمدپور (وزن 57 کیلوگرم)، باقر فرجی (وزن 63.5 کیلوگرم)، شاهین موسوی (وزن 80 کیلوگرم)، سیدحسین میراحمدی (وزن 80 کیلوگرم) و طوفان شریفی (وزن 92 کیلوگرم) نمایندگان کشورمان در این رویداد هستند.

مراسم قرعه‌کشی و جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر، شب گذشته (چهارشنبه - 29 تیر ماه) با حضور علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در هتل «هست میلِنی» برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

در حالی که پیش از برگزاری مسابقات قرار بود این رقابت‌ها در اوزان 52، 57، 63، 69، 75، 81 و 91 کیلوگرم انجام شود، اما شب گذشته در مراسم قرعه‌کشی تصمیم گرفته شد مسابقات در اوزان 51، 57، 63.5، 71، 80، 92 و 92+ کیلوگرم برگزار شود، بر همین اساس طبق تصمیم کادر فنی شاهین موسوی در وزن 80 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد.

مصطفی ریگی نماینده وزن 51 کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت، در گام نخست باید با برنده مسابقه بوکسورهای تایلند و بلغارستان مبارزه کند.

سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم در گام نخست رودرروی «بیای جوخادار» از سوریه قرار می‌گیرد و در صورت راهیابی به مرحله بعد با یکی از نمایندگان اوکراین، تایلند و عراق مبارزه می‌کند.

باقر فرجی بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست به مصاف «حسن الفتحلی» نماینده میزبان می‌رود و در صورت شکست این حریف، در مرحله بعد باید با «موا الخامری» روبه‌رو شود.

سیدحسین میراحمدی بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان تیز در اولین دیدار برابر «راکئان التقفی» از عربستان قرار می‌گیرد و در ادامه باید با «ویلیام روسنوف» از بلغارستان مبارزه کند. شاهین موسوی دیگر نماینده کشورمان در این وزن هم ابتدا باید «رهماندو هالیمولاتی» از چین را از پیش رو بردارد و سپس به مصاف یکی از نمانیدگان آلمان، کویت و ازبکستان برود.

همچنین طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم در مبارزه اول خود باید »رشید مهرینفر» از بحرین را شکست دهد و در صورت برتری مقابل «دیوربیک اورالوف» از ازبکستان قرار می‌گیرد.

علیرضا استکی به‌عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی به‌عنوان مربی هدایت این نفرات را بر عهده دارند.

امروز (پنجشنبه - 30 تیر ماه) رقابت‌های روز نخست برگزار می‌شود که باقر فرجی در وزن 63.5 کیلوگرم و حسین میراحمدی در وزن 80 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 805905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟