رافینیا: ما بهتر از رئال مادرید هستیم

به گزارش رکنا، رافینیا از اولین بازی خود به عنوان بازیکن بارسلونا احساس خوبی داشت. او در اولین بازی پیش فصل خود در ایالات متحده مقابل اینتر میامی سی اف یک گل زد و 2 پاس گل نیز به ثمر رساند.

در دیداری که شنبه آینده، 23 جولای، در لاس وگاس برگزار می‌شود، باید در ال‌کلاسیکو به مصاف رئال مادرید بروند. 

رافینیا پس از این اتفاق گفت: "خیلی خوشحالم که اولین گلم را زدم. بازی خوبی بود. سعی کردم بازی خوبی داشته باشم. خیلی خوشحالم و امیدوارم ادامه دهم."

وقتی در مورد بازی بعدی خود صحبت می‌کرد، این بازیکن برزیلی کلمات قاطعی برای تیمش و رقبای خود داشت و امیدوار بود به روند گلزنی خود ادامه دهد.

او افزود: "آدم همیشه سعی می‌کند به هر کسی گل بزند، اما اگر در دربی باشد، حتی بیشتر از آن، البته مهم‌ترین هدف برد است. اما برای من ما بهتر از رئال مادرید هستیم."

او در ادامه با قدردانی از عملکرد هم تیمی‌هایش و تکمیل مهارت‌هایشان، گفت که بازی با آن‌ها واقعاً آسان است، زیرا آن‌ها همه چیز را بسیار ساده‌تر می‌کنند. آینده بارسا در دستان امن این بازیکن‌های با استعداد است. تیم باید برای تمام افتخارات بزرگ بجنگد. من هنوز باید خودم را با سبک تیم تطبیق بدهم اما آن‌ها به من کمک می‌کنند و امیدوارم من هم به آن‌ها کمک کنم.

بازیکن سابق لیدز یونایتد اعتراف کرد که آرزوی بازی در جام‌جهانی برای برزیل را دارد و مطمئن است که بازی او در بارسلونا شانس او ​​را برای حضور در فهرست نهایی "" در اواخر نوامبر افزایش می‌دهد. امیدوارم همچنان به کسب اعتماد به نفس و توانایی برای رسیدن به آن ادامه بدهم.

انتهای پیام/

کدخبر: 805552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟