لیگ ملت‌ها 2022؛ حضرت‌پور: تیم‌ها پرقدرت ظاهر شدند تا روی سکو بروند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا حضرت‌پور درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله فینال لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم. چند روز در لهستان تمرینات خود را دنبال کردیم و سپس راهی ایتالیا شدیم. شرایط تیمی ایران خیلی خوب است.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل لهستانی قرار بگیریم که در مرحله مقدماتی با نتیجه 3 بر 2 شکست دادیم. امیدوارم بازهم بتوانیم این تیم را شکست داده و به مرحله بالاتر و به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: تیم‌های بزرگ دنیا همیشه در بازی‌های ابتدایی تورنمنت‌های مهم چند بازیکن خود را در ترکیب قرار نمی‌دهند، اما در مرحله نهایی تمام تیم‌ها پرقدرت حضور پیدا می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کرده و روی سکو بروند. به نظر من تمام تیم‌ها در فینال کامل شده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند. تیم ایران هم با تمام قدرت پیش خواهد رفت تا حریفان‌مان را شکست دهیم.

حضرت‌پور گفت: جو تیمی ایران بسیار خوب است، چون اختلاف سنی کم است، بازیکنان راحت‌تر باهم هماهنگ می‌شوند. این موضوع را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم. ثابت کردیم که می‌توانیم جزو بهترین تیم‌های دنیا باشیم. همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بازی با لهستان را به بهترین شکل تمام کنیم.

دیدار ایران و لهستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲، روز پنجشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در شهر بولونیای ایتالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 805196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟