لواندوفسکی: هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتم/ تصمیم خروج از بوندسلیگا سخت‌ترین تصمیمم بود

به گزارش رکنا، روبرت لواندوفسکی که روز گذشته به بارسلونا پیوست در مصاحبه‌ای مفصل درباره برخی موارد از جمله حضورش در این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

*درباره اتفاقات اخیر:

هفته های گذشته برای من سخت بوده است و پیدا کردن کلمات مناسب برای توصیف آن راحت نیست. در حال حاضر چیزهای زیادی در ذهنم دارم اما همیشه سعی کرده ام ارامش داشته و از تعطیلات با خانواده ام لذت ببرم. سن و تجربه به من کمک می کند اگر کوچکتر بودم این روزها بسیار عصبانی می‌شدم اما حالا توانستم شرایط را درک کنم. همه چیز سریع رخ داد فرصتی برای فکر کردن وجود نداشت امروز خوشحالم که راه حلی پیدا کردیم  و می‌توانم سریع به زمین برگردم و برای بارسا بازی کنم این قدم بعدی در دوران حرفه‌ای من است.

*خداحافظی:

زمان کافی وجود نداشت همه چیز سریع و خود به خود رخ داد فقط به آن‌ها گفتم بچه ها از همه چیز ممنونم امروز کارهایم انجام می‌شود ما با هم تاریخ ساختیم و این را هرگز فراموش نمی‌کنم. به آن‌ها گفتم بعد از تور آمریکا بارسا کنارشان بازخواهم گشت تا خداحافظی مفصلی داشته باشیم که تا 30 تیر ماه ادامه خواهد داشت. خداحافظی خوبی انجام خواهد شد و می‌خواهم به هم تیمی و کادر فنی و کادر باشگاهی هدایایی بدهم.

*چرا بارسا:

می‌خواستم در لیگی غیر از بوندسلیگا بازی کنم و خیلی وقت پیش این تصمیم را گرفته بودم اما باید اعتراف کنم که سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود . قبلأ یادگیری زبان اسپانیایی ام را شروع کرده بودم ولی امروز باید بیشتر کار کنم.

*حضور در جای دیگر:

می‌خواستم با خانواده‌ام جای دیگری زندگی کنیم و چیز های جدیدی کشف کنیم. دخترم کلارا سال آینده مدرسه‌اش شروع می‌شود و باید تصمیم می‌گرفتیم اگر الان این اتفاق رخ نمی‌داد فکر کنم هرگز رخ نمی‌داد.

*پیشنهاد تمدید بایرن و پیشنهاد خرید بارسا:

می‌دانم که به زودی 34 ساله می‌شوم ولی از نظر جسمی و روحی قوی هستم و بارسا این را دید.

*دیدار شما با ژاوی در ایبیزا:

این فقط یک تصادف بود اما سریع باهم کنار آمدیم او به من گفت که منتظرم است و گفت که باهم کار خواهیم کرد و دستاورهای زیادی خواهیم داشت او برنامه روشنی برای اوج دوباره بارسا دارد.

*بارسای سال گذشته:

آن‌ها مشکلاتی دارند اما این تیم توانایی‌های زیادی دارد و معامله‌های خوبی در بازار انجام داده است فکر کنم اکنون در مسیر اوج درستی است ایده روشن است بارسا باید قهرمان شود.

*بایرن مونیخ:

8 سال فوق‌العاده‌ای داشتم امیدوارم اتفاقاتی که اخیرا با باشگاه رخ داد را بتوانم فراموش کنم اتفاقاتی که نباید رخ می‌داد مهم‌تر از همه ما با هم به همه چیز رسیدیم. می‌خواهم از هواداران بایرن تشکر کنم حتی هفته‌های اخیر که مشکلاتی وجود داشت باز هم از من حمایت کردند آن‌ها کنار من ایستادند و تصمیمم را درک کردند.

*حواشی:

می‌دانم چه گفته شد و چه نوشته شد. شایعات و اخبار خیلی زیادی بود می‌خواهم آنچه رخ داد را فراموش کنم نمی‌خواهم چیزی بین دوران حرفه‌ای‌ام در بایرن را خراب کند. اتفاقاتی بین طرفین رخ داد که نباید رخ می‌داد ولی بالاخره راه حلی پیدا کردیم و فکر می‌کنم هر ۲ طرف امروز خوشحالن بایرن پول زیادی گرفت و من هم توانستم به بارسا بروم. راه سخت بود ولی به نظرم می‌توانیم چشممان را روی این اتفاقات ببندیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 804860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟