اکبری: سال بعد در لیگ اسپانیا یا ایتالیا خواهم بود/ وضعیت داوری فوتبال ساحلی افتضاح است

امیرحسین اکبری بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی و عضو تیم چادرملو اردکان یزد در خصوص شرایط لیگ امسال به خبرنگار رکنا گفت: ما الان در هفته هفتم از دور رفت هستیم و لیگ امسال با حضور 13 تیم آغاز شد و از لحاظ کیفی به دلیل دوران پسا کرونا شرایط خوبی داشتیم. تیم ما هم امتیاز با تیم دوم ولی به دلیل تفاضل گل کمتر هم اکنون در رده چهارم هستیم. تیم ما با سرمربی خود منصور غلامی که یکی از بازیکنان تیم‌های ملوان بندر انزلی و استیل آذین بوده است توانسته نتایج خوبی در لیگ امسال کسب کند و یکی از مدعیان عنوان قهرمانی هستیم.

WhatsApp Image 2022-07-18 at 10.42.43 AM

آقای گل رقابتهای بین قاره ای جهان در سال 2019 افزود: من به دلیل مشکل خروجی از کشور نتوانستم در لیگ‌های خارجی توپ بزنم و باز در این رشته لژیونر باشم. با توجه به اینکه رقابت‌های مقدماتی المپیک و جام‌جهانی را درپیش داریم باید اردوها زودتر برگزار شود و البته همچنان در رده‌ملی در حال تعطیلی هستیم تا انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شده و رییس جدید کمیته هم مشخص شود. من به دلیل مشکل سربازی و خروجی و تمام شدن سنوات کارشناسی ارشدم مجبور شدم در ایران بمانم و حالا که در رشته مدیریت ورزشی و مقطع دکتری آن پذیرفته شده‌ام، می‌توانم سال آینده در تیم‌های مالاگای اسپانیا و کاتانیای ایتالیا که پیشنهاد دارم بازی کنم.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی ادامه داد: مشکل اصلی لیگ امسال داوری آن بود که بهترین داورهای ما به دلیل عدم پرداخت دستمزدشان در لیگ حضور نداشتند و همین باعث شد ضریب خطاهای داورهای جوان به کار گرفته‌شده بالا رفته و حق تیم‌ها خورده شود. و صد البته که اشتباهات آن‌ها عمدی نبود.

اکبری در پایان آرزوکرد تا روزی مشکل سرباز قهرمانان رشته‌های مختلف حل شده و همگی بتوانند برای حضور در تیم‌های خوب خارجی اقدام کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 804699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟