ناگلزمن: پیدا کردن برای جانشینی لواندوفسکی چالش بزرگی است

به گزارش رکنا، روبرت لواندوفسکی که سرانجام بایرن مونیخ با جدایی‌اش از این تیم و پیوستنش به بارسلونا موافقت کرد، این مهاجم 33 ساله قراردادی چهار ساله با بارسلونا امضا خواهد کرد و بایرن مونیخ از این انتقال 45 میلیون یورو نصیبش خواهد شد و 5 میلیون یورو بند پاداش نیز در نظر گرفته شده است. 

این مهاجم لهستانی در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشت. او به بایرن برای کسب 19 جام مختلف از جمله 8 قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

پس از این اتفاق ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ در مورد جدایی لواندوفسکی از این تیم گفت: رابرت لواندوفسکی 8 سال فوق‌العاده را در بایرن داشت و پیدا کردن جانشین برای او چالش بزرگی است. در حال حاضر نگرانی‌ای ندارم، خط حمله‌ی بسیار خوبی داریم و دست من برای انتخاب آن‌ها باز است.

وی ادامه داد: این امکان وجود دارد که بایرنی بسازیم که بدون یک مهاجم کلاسیک توانایی به‌ثمر رساندن 40 گل را داشته باشد. این یک ماموریت جذاب برای من، کادرفنی‌ام و همچنین حسن صالحمیدزیچ و اولیور کان است. البته با وجود سادیو مانه، ما بازیکنی داریم که فصل گذشته مدت زیادی به‌عنوان مهاجم نوک برای لیورپول بازی کرده و سبک بازی متفاوتی نسبت به لوا دارد و یک مهاجم کلاسیک نیست. اما قابلیت بازی کردن با 2 مهاجم را هم داریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 804695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟